Klucz do efektywnego poruszania się – porady

Klucz do efektywnego poruszania się – porady

Chcecie płynnie i bezproblemowo poruszać się po mapach? Czasami poczuć się, jak Genji? Koniecznie przeczytajcie ten artykuł, by poczuć swobodę ruchów w Overwatch!

Świadomość tego, jak powinno się strzelać to jedno. Drugim ważnym aspektem rozgrywki jest poruszanie się. W znaczenie tego słowa wpisuje się wiele umiejętności takich jak: płynność ruchów, unikanie ognia, czy po prostu sprawność. Odpowiednie kontrolowanie postaci pomaga niejednokrotnie uciec z opresji, wygrać bezpośrednie starcie 1v1, bądź szybko dotrzeć na punkt bez zawadzania o ściany.

Niestety na tą chwilę nie istnieją ściśle określone zasady, które pomogłyby w opanowaniu każdego z bohaterów. Wszystko przez to, że każdy z nich prezentuje sobą odmienną formę rozgrywki. Szybkie przemieszczanie się Reinhardtem i skuteczne używanie tarczy, a miganie Smugą i ostrzeliwanie przeciwników to dwa odmienne style, których nie da się porównać.

Zasadniczo, najlepszą metodą na naukę jest praktyka. Dlatego warto czasem skorzystać z Obszaru Treningowego, wybrać interesującą nas postać i testować. Za przykład weźmy Smugę. Jeżeli gracz, który ją mainuje używa mignięć tylko, by uciekać przed przeciwnikami, można śmiało stwierdzić, iż nie wykorzystuje on pełnego potencjału tejże bohaterki. Dlatego na Obszarze Treningowym warto sprawdzić: jakie odległości jest w stanie pokonać Smuga w powietrzu, w jakie miejsca się zmieści, z jakich miejsc może bezpiecznie skoczyć, do jakich miejsc może doskoczyć, bądź – jakie ściany można przeskoczyć używając Rakiety Helix grając Żołnierzem-76?

Każdy bohater ma coś do zaoferowania. Warto jest poznać różne tajniki, które później będziemy mogli wykorzystać w walce i które pozwolą nam zaskoczyć przeciwnika. Bo przecież element zaskoczenia to genialny sposób na wygraną. Bycie nieprzewidywalnym daje nam ogromną przewagę i pozwala skuteczniej walczyć z przeciwnikiem.

Warto również ćwiczyć swoją płynność ruchów, która pomaga lepiej unikać przeciwnego ognia. Ta umiejętność zwiększy naszą przeżywalność i sprawi, że celownik przeciwnika będzie skakał jak szalony próbując nas namierzyć.

A co najważniejsze, pamiętajcie o wykonywaniu nieprzewidywalnych ruchów, czasem totalnie randomowych. W ten sposób, nie raz unikniecie śmierci, a może nawet kogoś zabijecie.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat poruszania się, koniecznie sprawdźcie ten materiał wideo [ENG]. Jest to przydatny poradnik, który pozwoli Wam lepiej zapanować nad postacią.

A Wy macie jakieś praktyczne porady, na poprawienie swojej umiejętności poruszania się? Jakie zasady wyznajecie w tym aspekcie walki?

Kategoria:Aktualności, Poradniki

Komentarze

Powiązane artykuły