Mapy Overwatch

Overwatch to nie tylko liczni bohaterowie ale również i areny bitewne. Aktualnie w Overwatch znajduje się aż 12 zróżnicowanych i bardzo dopracowanych map, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Zapraszamy do zapoznania się z opisami i poradnikami przeznaczonymi poszczególnym mapom

hana-king-anu1900x1100


Świątynia Anubisa / Temple of Anubis

Świątynia Anubisa jak sama nazwa wskazuje jest otwartą lokacją, w której pustynny, surowy krajobraz miesza się z nowoczesnością w postaci oszklonej piramidy. Gracze będą mieli okazję walczyć na otwartych przestrzeniach jak również kampić na tzw. „półkach”, których na mapie nie brakuje. Mapa przeznaczona jest dla rozgrywki przejęcia punktu. Oznacza to, że jedna drużyna będzie naciskała na obrońców by kontrolować punkt kontrolny, który znajduje się w centralnej części mapy, a druga oczywiście broniła go za wszelką cenę. Gracze dystansowi tacy jak Hanzo czy Widowmaker skupią się z pewnością na najwyższych szczytach mapy aby mieć możliwość swobodnego ataku bez konsekwencji.

Temple_of_Anubis_001 Temple_of_Anubis_002 Temple_of_Anubis_003 Temple_of_Anubis_004 Temple_of_Anubis_005 Temple_of_Anubis_006


Hanamura

Podobnie jak w przypadku Świątyni Anubista tak i tutaj naszym celem będzie przejęcie punktu lub jego obrona. Dużą różnicą w przypadku świątyni stanowi jednak zamknięta przestrzeń głównego celu. Prowadzi do niego wiele przejść, okien, skrytek jednak centralną areną będzie jedno pomieszczenie. Sama mapa idealnie została przystosowana dla ciężkich dział. Z pewnością gracze będą najbardziej skupiali się na pilnowaniu przejść, gdzie kluczowymi postaciami mogą okazać się Bastion, Winston i Reinhardt ze swoimi pancerzami i tarczami elektromagnetycznymi. Dodatkowym atutem dla broniących punktu kontrolnego będzie Symmetra, która ustawiając wieżyczki strażnicze i uzbrajając sojusznika w czasoprzestrzenny pancerz zmieni diametralnie sytuację na polu bitwy.

Hanamura_010 Hanamura_009 Hanamura_008 Hanamura_007 Hanamura_006 Hanamura_005 Hanamura_004 Hanamura_003 Hanamura_002 Hanamura_001


King’s Row

Jedyna aktualnie lokalizacja, w której naszym głównym zadaniem będzie eskorta transportu lub powstrzymanie jego dotarcia do miejsca docelowego. Mapa wydaje się być najobszerniejszą z wszystkich lokacji i jednocześnie najbardziej atrakcyjną pod względem rozgrywki. Mnogość korytarzy i przejść powoduje, że każda klasa odnajdzie się na tej mapie. Najbardziej zadowolone powinny być jednostki latające tj. Pharah czy Mercy oraz dystansowe jak Hanzo czy Widowmaker. W zwartym starciu z pewnością górą będzie okazywał się Reinhardt i jego potężna szarża.

Kings_Row_001 Kings_Row_002 Kings_Row_003 Kings_Row_004 Kings_Row_005 Kings_Row_006 Kings_Row_007 Kings_Row_008 Kings_Row_009


Posterunek Gibraltar / Watchpoint: Gibraltar

Posterunek Gibraltar był przed laty kluczowym punktem zaopatrzenia i wypraw agentów Overwatch. To właśnie z tego posterunku udawali się na akcje pokojowe. Aktualnie celem Winstona jest ponowne uruchomienie komunikacji między wszystkimi posterunkami i byłymi członkami Overwatch by ponownie przywrócić organizację do życia.

Mapa została przystosowana do trybu „Przejęcie Ładunku”. Celem jest dostarczenie modułu do statku kosmicznego. Mapa prezentuje się bardzo dobrze. Brakuje jednak w dalszym ciągu gameplayów, gdyż na PAX East gracze nie mieli okazji na niej zagrać.

watchpoint-gibraltar Gibraltar_06 Gibraltar_05 Gibraltar_04 Gibraltar_03 Gibraltar_02


Zakłady Volskaya Industries / Volskaya Industries

Zakłady Volskaya Industries to mapa przeznaczona do trybu „Przejęcie ładunku”. Lokalizacja umiejscowiona jest w Rosji na granicy Syberii. Jest to fabryka ogromnych mechów Swiatogor, których głównym celem jest obrona lokalnej populacji przed zagrożeniem, które niosą ze sobą omniki. Ze względu na swoje rozmiary mapa umożliwia bardzo rozbudowane strategie.

Volskaya_001 Volskaya_002 Volskaya_003 Volskaya_004 Volskaya_005 Volskaya_006 Volskaya_007 Volskaya_008 Volskaya_009 Volskaya_010 Volskaya_011 Volskaya_012


Numbani / Numbani

Numbani to mapa łącząca cele „Przejęcie punktu” i „Ładunku”. To utopijne miasto znajduje się na środku sawanny. Fabularnie drużyna Overwatch musi dostarczyć Pięść Zagłady do Muzeum Dziedzictwa Numbani, natomiast celem przeciwników będzie uniemożliwienie tego zadania.

Numbani_001 Numbani_002 Numbani_003 Numbani_004 Numbani_005 Numbani_006 Numbani_007 Numbani_008 Numbani_009 Numbani_010 Numbani_011 Numbani_012 Numbani_013


Dorado

Dorado jest Meksykańskim miasteczkim, w którym odbywa się fiesta. Jest to mapa typu Payload – Ładunek. Pełna jest wąskich uliczek i przejść co pozwoli na zażartą konfrontację między obiema drużynami. Mama marzenie dla Pharah.

game_map_payload_dorado.0OIIO


Hollywood


Lijang Tower


Nepal


Ilios


Route 66


Estádio das Rãs


Eichenwald

Komentarze

Powiązane artykuły