Polska pula na World Cup cz. 4 – Tank i Podsumowanie

Polska pula na World Cup cz. 4 – Tank i Podsumowanie

We wtorek licznik na rankingu dobije do zera, czas więc zamknąć również listę graczy, którzy mają okazję pojawić się w składzie reprezentacji. Przeszliśmy przez Supportów, DPSów i Flexów. Przyszła więc pora na pozycję Tanka w drużynie.

Jako że postacie takie jak Zarya, Roadhog i D.va raczej grane są przez zawodników na pozycji Flexa, tutaj skupić się należy na graczach Reinhardta i Winstona. Dwie bardzo różniące się od siebie postacie, jak i style gry powodują, że często ciężko znaleźć osobę grającą obiema postaciami lepiej niż inni zawodnicy na tej pozycji. Duża popularność dive compu spowodowała zwiększony pick rate Winstona. Pozwala to zawodnikom grać czymś innym niż tylko Reinhardtem, ale zwiększa też wymagania na tę pozycję. Czas spojrzeć na zawodników, którzy mogliby pojawić się w reprezentacji.

Setrox

Setrox jest postacią, którą na wejściu kojarzymy z najlepszej, nieistniejącej już, polskiej drużyny OW.QQ. Granie w tej drużynie dało mu szansę rozwinąć skrzydła i na Reinhardtcie pokazywał dobrą grę na europejskie zespoły. Dzięki jego zapałowi do gry, pomimo braku drużyny, mieliśmy okazję zobaczyć go w mixie Superklan podczas FEC Games. Ulegli tam tylko Owly Six, a przez turniej Setrox miał okazję pokazać, że dobrze czuje się również na Winstonie.

Bartasso

Aktualny Tank drużyny Co Tu Jest Grane. Ciężko mi jest porównać jego poziom do innych polskich graczy, jako że sama drużyna nie miała okazji grać podczas rozgrywek FEC. Jego grę mieliśmy okazję zobaczyć podczas GG League. Dzięki tym rozgrywkom miał okazję zagrać wiele spotkań przeciwko lepszym od siebie. Mam więc nadzieję, że pomogło mu to rozwinąć się na tej pozycji i czekam z niecierpliwością, co pokaże na tle innych zawodników z Polski.

Wasylak

Gracz, którego społeczność może nie kojarzyć z grania na pozycji Tanka. Bardzo dobry Flex, aktualnie grający dla True eSport Aristocats. Nie należy jednak zapominać, że był on głównym Tankiem w Cyclone które osiągała wtedy dobre wyniki na scenie europejskiej. Jego umiejętności pozwoliły mu również bardzo wysoko znaleźć się na rankedach. Jedna z osób, którą warto śledzić w najbliższym czasie.

Teknoo

Ostatnimi czasy Teknoo spotkać można było w drużynie Od Ultowania Mam Zakwasy. Główny Tank tej drużyny bardzo długo trzymał tarczę, ale wraz z dojściem Winstona do mety nie bał się nim grać. Udowodnił to podczas ostatnich FEC Games 6v6. Miał tam też okazję grać z wieloma osobami, które wcześniej wymieniałem czy to w drużynie, czy przeciwko. Gracz, którego chciałbym zobaczyć grającego nie tylko przeciwko polskim zespołom, ale również europejskim. Gracz z bardzo dużym potencjałem, który może nas w przyszłości zaskoczyć.

Podsumowanie

Tak doszliśmy do końca tej serii artykułów. Za moment rozpocznie się wybieranie ekspertów, którzy stworzą skład reprezentacji. Warto więc poświęcić chwilę, aby spojrzeć co w samej reprezentacji jest dla graczy. Jako że Blizzard ogłosił, że w tym roku każda z zakwalifikowanych drużyn pojawi się na turnieju lanowym, przed graczami okazja zdobycia doświadczenie w graniu przed publicznością przeciw najlepszym zawodnikom. Oprócz tego każdy z graczy, który wiąże swoją przyszłość z Overwatchem, ma okazję do dobrego zaprezentowania się potencjalnym drużynom. Zbliżające się Overwatch League ma na to duży wpływ i każda reprezentacja będzie chciała pokazać się jak najlepiej.

Tak żegnamy się w tej serii. Ja dziękuję za uwagę. Teraz tylko przychodzi nam poczekać na ogłoszenie i wybór ekspertów, wybór reprezentacji i samych imprez gdzie odbędą się fazy grupowe, Overwatch World Cup 2017.

Komentarze

  • GenguMain

    Setrox! Najlepszy gracz 😛

Powiązane artykuły