Problem z logowaniem do serwerów PST i nowy patch balansu postaci

Problem z logowaniem do serwerów PST i nowy patch balansu postaci

Serwery PST są najważniejszym medium testowym zmian, które mają wejść na serwery LIVE. Ostatnio Blizzard ma niestety problemy, przez które gracze, którzy chcieliby wypróbować zmian np. u Sombry nie mogą tego zrobić. Blizzard wyjaśnia czemu tak się stało.

reklama

Niedziałające serwery PST frustrują graczy, którzy jeszcze niedawno zostali strofowani przez Jeffa Kaplana, za to, że nie testują nowości na PST, a tylko narzekają na nowe zmiany. Niestety nie udało się uniknąć problemów z logowaniem do serwerów PST. Jak się okazuje problemem jest synchronizacja kont między serwerami LIVE, a PST.

Czołem, przepraszamy Was za to. Niestety problem wystąpił w momencie migracji danych i ich kopiowaniem z serwerów LIVE do bazy danych PST. Podstawowa przyczyna i poprawki na kontach są skomplikowane ale regularnie analizujemy błędy logowania n kontach i wgrywamy szybkie poprawki kiedy to tylko możliwe.

W dłuższej perspektywie, mamy nadzieję, że w wersji 1.8 PST, będziemy mieć już poprawkę do transferowania kont, która nie tylko pozwoli na lepszą synchronizację ale również zredukuje i wyeliminuje problemy migracji danych powodujacych problemy z logowaniem.

Miejmy nadzieję, że problemy te zostaną szybko rozwiązane i Blizzard szybko uspokoi wzburzonych fanów, którzy są bardzo kapryśni po rozpoczęciu nowego roku.

Aktualizacja – patch balansu postaci

Również dzisiejszej nocy Geoff Goodman poinformował o nowościach jakie zostaną wgrane na serwer PST (o ile już nie zostały wrzucone ;-)).

Hak Wieprza

– dodaliśmy kilka dodatkowych punktów pola widzenia na lewo i prawo w odniesieniu do przyciąganych celów. Oznacza to, że teraz będzie łatwiej chwycić przeciwnika, który znajduje się w połowie futryny drzwi czy znajdujących się za małymi przeszkodami itp. Tego typu punkty również zostały oznaczone przy badaniu pola widzenia haku więc jeśli złapany obiekt schowa się za latarnią nie uwolni się od haka.
– Złapane cele od tej pory będą bardzo mocno spowolnione, nawet jeśli znajdują się w powietrzu. Nawet jeśli ktoś wykona skok mający go ochronić i trafisz ho hakiem spowolni go do tego stopnia, że nie będzie mógł zniknąć z pola widzenia haka, a tym samym uniknąć przyciagnięcia.
– naprawioni bug, który pozwala schwytanie przeciwnika i przeciągnięcie go za siebie wraz z obrotem o 180 stopni zanim jeszcze hak schwytał cel.

Ana
– Czas działania Granatu Biotycznego został zmniejszony z 5s do 4s

Sombra
– Zmniejszono cooldown hakowania z 12s do 8s

Zmiany bardzo ciekawe. Nie tylko Blizzard dalej poprawia hak Wieprza ale wprowadza kolejne zmiany u Sombry, o których informowaliśmy Was w poprzednim newsie.

Kategoria:Aktualności
Tagi:,

Komentarze

Powiązane artykuły