Tryb Insurekcja – poradnik jak przejść na legendarnym poziomie trudności

Tryb Insurekcja – poradnik jak przejść na legendarnym poziomie trudności

Wczorajszego dnia na całym świecie zawitało nowe wydarzenie w Overwatch – Insurekcja. Jedną z najciekawszych nowości jest nowy tryb. Tłumaczymy jak go ukończyć na poziomie Legendarnym!

Poniższy poradnik będzie dotyczył wersji, w której możecie dobrać sami bohatera. Owszem, jest to ułatwienie w stosunku do predefiniowanych bohaterów, ale chyba po to Blizzard go dodał aby fani dobrze się bawili. I nie – tryb legendarny w Insurekcji nie jest prosty…

Bohaterowie

Zaczniemy od herosów. Musimy wybrać dosyć porządnych bohaterów, którzy nie tylko są wytrzymali ale dysponują dużą siłą rażenia. Tak oto w skład naszego zespołu powinni wejść:

    • Bastion

Bastion w trybie wartownika jest jedną z najlepszych broni na nadchodzące hordy wrogów. Skutecznie pozbawi wszelkich tarcz czy pancerzy oraz pozbędzie się bez problemu mniejszych zagrożeń. W postaci czołgu będzie skuteczny wobec atakujących Bastionów i Orisy.

    • Łaska

Łaska będzie nam służyła do tego, do czego została stworzona – leczenia. Będzie tu absolutnie wymaganym bohaterem. Można oczywiście pomyśleć o Anie, ale wskrzeszenie i nieśmiertelność podczas wskrzeszenia robi robotę.

    • Orisa

Umiejętności Orisy do stawiania tarczy i zwiekszania obrażeń jest niezbędna w tym trybie. Może jej tarcza nie ma ogromnej liczby punktów wytrzymałości ale w większości przypadków wytrzyma zanim rzucisz kolejną. Jest ultimate będzie kluczowy przy pozbywaniu się Bastionów oraz większych fal z minami powietrznymi włącznie.

    • Reinhardt

To kolejny kluczowy bohater. Na legendarnym poziomie trudności drużyna potrzebuje mocnego oparcia. Reinhardt z 2k tarczą sprawdzi się tu wyśmienicie. Z kolei jego szarża będzie kluczowa dla zatrzymania bastiona czy min. Zdruzgotanie z kolei pozwoli na uspokojenie gry gdy zrobi się naprawdę gorąco.

Obszar

Pierwszy punkt jest łatwy do kontroli – wystarczy zostawić Orisę i Bastiona po jego lewej stronie, a Reinhardta po przeciwnej stronie schodów. Łaska pozostaje na środku, lecząc w miarę potrzeby. Nasz przyjazny omnik może dołączyć do Reinhardta, jeśli znajdzie się w tarapatach.

Kolejne miejsce na którym trzeba się skupić jest pod pomnikiem. Należy ustawić się Orisą przodem do wąskiego gardła prowadzącego do kolejnego punktu. Bastion z kolei powinien umiejscowić się przy budynku Alderworth, w miejscu zaznaczonym na zdjęciu. Łaska jak zwykle powinna pozostać mobilna – może przelatywać od rogu jednego budynku do rogu drugiego, lub pozostać przy Orisie. Rein musi być gotowy na przystosowanie swojej pozycji do nadciągających fal omników. Jednak kluczowym miejscem jego działania jest tył budynku Alderworth. W tym trybie tym bardziej nie należy bezmyślnie wykorzystywać ultów. To miejsce da się przejść bez umiejętności ultymatywnej Orisy, a więc spokojnie można ją wykorzystać wcześniej, podczas pierwszej dużej fali – w ten sposób zdąży się ponownie załadować na kolejny obszar.

Przechodząc dalej, należy użyć STAĆ! Orisy, by przyciągnąć do siebie wrogów oraz Ognistego Uderzenia Reinhardta, żeby zadać skoncentrowane obrażenia.

Na kolejnym obszarze dużo zależy od Orisy. Musi ona wspierać Bastiona, który powinien stać na jednym z elementów otoczenia po lewej stronie – w ten sposób nasz Omnik jest w stanie wyrąbać wrogów do nogi w każdym wąskim przejściu. Nie można zapomnieć o komunikacji! W tym miejscu ważne jest, by informować drużynę o przeciwnikach nadchodzących z korytarza po lewej i z góry po prawej. Reinhardt i Orisa powinni zabezpieczać wejścia od frontu, zmieniając pozycję i wspierając się razie potrzeby. Bastion radzi sobie tutaj świetnie, z uwagi na wąskie przejścia. Można również używać STAĆ! Orisy, żeby przeciągnąć wrogów na jedną stronę, by ich ilość nie przytłaczała tylko jednego z tanków.

Czwarty obszar jest chyba najtrudniejszy. Łaska musi być bardzo uważna i mobilna, ponieważ Rein i Orisa będą przyjmować spore obrażenia. Bastion z kolei musi mieć podzielną uwagę, skupiając się na pomocy obu tankom. Jeśli z jednej strony nadchodzi rój przeciwników, a z drugiej wróg z tarczą, należy skupić się na tym drugim. Orisa i Reinhardt zazwyczaj są w stanie poradzić sobie z odpowiednio 7-8 oraz 3-4 wrogami na raz. Należy to brać pod uwagę przy wyborze celów.

Kiedy zaczną pojawiać się więksi wrogowie, należy skupić się na nich. Przeciwnicy z balonami nie są istotni – nie będzie tragedii, jeśli jakiś przebije się przez naszą obronę. Trzeba zwalczać tych, którzy są w stanie zadawać obrażenia. Tak więc nie powinno się marnować ulta Orisy na baloniarzach, lepiej go zachować na Bastiony. Pierwszego Bastiona można powstrzymywać przed rozstawieniem się przy użyciu STAĆ! oraz szarży Reinhardta. Drugi jednak z pewnością będzie wymagał użycia tego ataku ultymatywnego, gdyż ilość przeciwników będzie przytłaczająca. Po wykończeniu drugiego Bastiona (przy użyciu tej samej techniki i ulta Orisy), należy jeszcze poradzić sobie z trzecim. Po oczyszczeniu obszaru z nieprzyjaciół, można się nieco rozluźnić przy eskorcie, która jest łatwiejsza niż to, co właśnie przeszliśmy.

Ostatni obszar nie wymaga specjalnego ustawienia. Trzeba po prostu siec wrogie Bastiony i Orisy. Bardzo ważne jest, by natychmiast udać się na prawą stronę i wyeliminować ustawiającego się tam Bastiona. Później należy zachować spokój i czujność oraz nie wykonywać ryzykownych manewrów.

W tym wypadku nie należy ryzykować – póki drużyna będzie postępować rozsądnie, nie powinna mieć problemu z przejściem pierwszej części tunelu. Jednakże druga część kryje dwie Orisy i kilka Bastionów. Tutaj należy wykorzystać róg oraz rozkład miejsca, by skupiać się na jednym wrogu na raz – najpierw Bastiony, później Orisy. Ważne jest, by skupić się na tarczy jednej Orisy, zadać trochę obrażeń, a następnie się wycofać. Powtarzać aż do skutku.

 

Źródło: dbltap.com

Kategoria:Aktualności, Poradniki

Komentarze

Powiązane artykuły