Tryb Szturm

Temple_of_Anubis_003

Tryb Szturm polega na przejęciu dwóch punktów kontrolnych przez drużynę atakującą. Zadaniem drużyny broniącej jest obrona tego punktu i niedopuszczenie do jego zdobycia. Obrońcy startują i odradzają się w jednym punkcie, bez względu czy atakujący zdobyli pierwszy punkt czy nie. Respawn drużyny atakującej zmienia się w zależności od zdobytego punktu kontrolnego.

Każda z map typu szturm posiada tzw. chokepoint – wąskie gardło, przez które drużyna atakująca musi się najpierw przebić. Zdanie to nie jest proste i atakujący muszą tego dokonać wspólnymi siłami zgrywając swoje umiejętności. Drugim wąskim gardłem zawsze będzie drugi punkt kontrolny do przejęcia. Znajduje się on zaraz przy respawnie drużyny broniącej,a co za tym idzie przeciwnicy mogą bardzo szybko powrócić na pole bitwy i przetrzymać punkt do przybycia pozostałych zawodników. Dlatego też często tak łatwo zdobywa się pierwszy punkt kontrolny, a drugi sprawa duże utrudnienie.

Mapy w trybie Szturm

Tryby Rozgrywek

Komentarze

Możliwość komentowania jest wyłączona.