Tryb Eskorta

Gibraltar_06

W trybie eskorty rozpoczynamy losowo jako drużyna atakująca bądź drużyna broniąca. W przypadku tej pierwszej naszym głównym zadaniem jest przeprowadzenie ładunku z punktu A do punktu B znajdującego się w pobliżu drużyny broniącej. Ładunek musi dotrzeć do dwóch głównych punktów kontrolnych. Po dotarciu do punktu kontrolnego zostaje nam przydzielony dodatkowy czas, który pozwala nam na ukończenie zadania.

Na początku każdej rundy obie drużyny mają czas na wybór bohaterów i przygotowanie do bitwy. Drużyna broniąca wyrusza trochę wcześniej aby mieć czas na rozstawienie się w okolicach ładunku. Jej celem będzie powstrzymanie drużyny atakującej przed przeprowadzaniem ładunku. Gdy czas przygotowań mija drużyna atakująca może ruszyć i pchać ładunek do przodu.

Nie jest wymagane żadne fizyczne popychanie ładunku. Gdy chociaż jeden członek drużyny atakującej znajdzie się w pobliżu ładunek samoistnie rozpocznie przesuwanie ku celowi. Ładunek z większą liczbą graczy w pobliżu porusza się ze zwiększoną szybkością jednak jej maksymalna prędkość osiągana jest przy 3 bohaterach w jego pobliżu.

Ładunek jednak może stanąć. Gdy tylko zawodnik drużyny broniącej znajdzie się w pobliżu ładunku ten przestanie się przemieszczać. Drużyna atakująca będzie musiała pozbyć się przeciwnika aby móc swobodnie przeprowadzać ładunek do przodu.

Może zdarzyć się sytuacja, w której ładunek zacznie się cofać. Wynika to z sytuacji, w której od przynajmniej 10 sekund nie ma zawodnika atakującego w pobliżu ładunku.

Ładunek ma możliwość odnawiania punktów życia członkom drużyny atakującej gdy ci znajdują się w pobliżu. Ładunek leczy 10 punktów życia w ciągu sekundy.

Mapy w trybie Eskorta

Tryby Rozgrywek

Komentarze

Możliwość komentowania jest wyłączona.