Wywiad z Caroliną Ravassa – aktorką podkładającą głos do Sombry

Wywiad z Caroliną Ravassa – aktorką podkładającą głos do Sombry

Podczas Blizzcon 2016 można było spotkać wiele osób współpracujących z Blizzardem przy tworzeniu gier. Jednemu z redaktorów portalu pvplive.net udało się porozmawiać z Caroliną Ravassa, kolumbijską aktorką, która podkłada głos do Sombry. Specjalnie dla Was przetłumaczyliśmy ten krótki wywiad, zobaczcie jak wyglądała współpraca Caroliny z Blizzardem.

Redaktor: Jakie to było doświadczenie nagrywać wszystko – kwestie, odgłosy umierania i dźwięki związane z ruchem?

Zazwyczaj większość akcji gestykuluje kiedy podkładam głos. Gram aktorsko wiele sytuacji chociażby taki jak „boop” z ostatniego filmiku. Było bardzo trudno podłożyć dźwięk do każdego rodzaju śmierci. Bycie zabijanym przez stożek lodu albo dźgniętym jest niezwykle trudne do przedstawienia – zwłaszcza jeżeli większość z tych rzeczy jest „magiczna”.

Nagrywaliśmy wszystko w 4-5 godzinnych kawałkach i każdą linie nagraliśmy z milion razy. To była niezła zabawa, ale wyczerpująca. Za każdym razem kiedy wychodziłam ze studia czułam się spełniona i doładowana. Ekipa, z którą pracowałam to marzenie. Po prostu kochałam to z nimi nagrywać.

R: Sombra bez wątpienia była najbardziej wyczekiwanym bohaterem w Overwatch. Jak ciężko było utrzymać wszystko w tajemnicy?

Nagrywaliśmy kwestie całkiem niedawno, ale oczywiście było to trudne. Zrobiłam sobie kilka zdjęć ze studia nagrań, ale niestety nie mogłam się nimi z nikim podzielić.

R: Społeczność Overwatch podzieliła się na dwa obozy jeżeli chodzi o ARG związane z Sombrą. Niektórzy to znienawidzili inni pokochali. Co sądzisz o całym tym budowaniu napięcia i historii Sombry?

Tak jak już mówiłam w rolę weszłam dopiero niedawno. Osobiście była bardzo podekscytowana bez względu na cały szum. Starałam się nie podnosić swoich oczekiwań przed. Każdego dnia przychodziłam czując podekscytowanie.

R: Jakie są Twoje przemyślenia odnośnie strajku aktorów podkładających głosy? Byłaś w to zaangażowana?

Mam nadzieję, że dojdziemy do porozumienia gdzie zarówno aktorzy jak i firmy będą zadowolone. Blizzard i Overwatch były więcej niż hojne dla mnie.

Kategoria:Aktualności, BlizzCon

Komentarze

Powiązane artykuły