Co zawiera patch 1.14?

Co zawiera patch 1.14?

W końcu się doczekaliśmy. Kolejny patch jest już możliwy do ogrania na serwerze testowym. . Co tym razem przygotowała dla nas Zamieć?

Jestem zaskoczony, jak Blizzard szybko dodaje kolejne nowości do gry. Ledwo wprowadzili do gry Letnie Igrzyska, a tu już mamy sporo zapowiedzianych zmian dotyczących balansu postaci, trybów gry i map. W tym artykule przedstawię, co wprowadza aktualizacja.

ZMIANY BOHATERÓW

Przede wszystkim nareszcie możemy testować zmiany wśród bohaterów. Zmian doczekał się Wieprzu, Złomiarz, Orisa oraz Trupia Wdowa.

Wieprzu

  • Odsapnij
    • Od teraz można się poruszać podczas trwania umiejętności
    • Obrażenia otrzymywane podczas trwania umiejętności są zmniejszone o 50%

Złomiarz

  • Mina Ogłuszająca
    • Złomiarz od teraz może trzymać 2 ładunki miny
  • Mord-Opona
    • Prędkość opony zwiększono o 30%
    • Usunięto limit czasu, podczas którego opona może się wspinać po ścianach

Orisa

  • Miotacz Fuzyjny
    • Prędkość pocisków zwiększono o 20%
  • Bariera Ochronna
    • Rozmiar bariery zwiększono o 20%
    • Kształt bariery został zmieniony, aby dawał więcej ochrony przed przeciwnikami znajdującymi się poniżej bariery

Trupia Wdowa

  • Kotwiczka
    • Czas odnowienia skrócono z 12 do 8 sekund
  • Jadowita Mina
    • Przeciwnicy trafieni umiejętnością są widoczni przez ściany (tylko dla Trupiej Wdowy)

Bardzo się cieszę, że Blizzard chce zachęcić graczy do wybierania bohaterów, którzy nie są tak bardzo popularni na rozgrywkach rankingowych. Ciekaw jestem jak te buffy wpłyną na metę.

DEATHMATCH I NOWA MAPA

O deatchmatchu pisaliśmy tutaj, tak więc jeśli chcecie się dowiedzieć o nim więcej to zalecam zerknąć tam.

Oprócz niego została dodana nowa mapa „Chateau Guillard”, która jest specjalnie dostosowana pod deathmatch FFA (każdy na każdego). Mapa ta zabiera nas do rodzinnej rezydencji Amelie Lacroix, znanej nam jako Widowmaker. Cała rezydencja zawiera zarówno otwarte przestrzenie, jak i ciasne korytarze, aby zadowoleni byli ci grający postaciami walczącymi na większych odległościach (Fara, Wdowa) oraz ci grający tymi, co decydują się walczyć w mniejszych odstępach (Żniwiarz, Smuga). Oprócz tego, masa map wprowadzonych do gry zostało specjalnie dostosowane do nadchodzącego trybu. Tymi mapami są:

  • Hanamura
  • Księżycowa Kolonia Horyzont
  • Świątynia Anubisa
  • Volskaya Industries
  • Dorado
  • Eichenwalde
  • Hollywood
  • King’s Row

A także dostępne tylko w drużynowej wersji:

  • Czarny Las
  • Castillo
  • Ekopunkt: Antarktyda
  • Nekropolia

INNE ZMIANY

Poza tymi zmianami dodano również możliwość edytowania przezroczystości czarnego obramowania celownika oraz wprowadzono masę napraw błędów.

Generalnie to są najważniejsze zmiany wprowadzone w najnowszym patchu 1.14. Jak oceniacie jego zawartość?

 

Kategoria:Aktualności

Komentarze

Powiązane artykuły