Od teraz publikujemy na BlizzPlanet.pl

Przejdź

Absurdalne pomysły, z których zrezygnowano przed wydaniem gry

Absurdalne pomysły, z których zrezygnowano przed wydaniem gry

Tworzenie gry to proces twórczy. Burze mózgów, masa różnorodnych pomysłów, eksperymentowanie z konceptami, potknięcia. Oczywiste jest to, że nie wszystko się sprawdza i w rezultacie nie zostaje wprowadzone do finalnej wersji gry. Co to było w przypadku Overwatch?

Omniblade

Hanzo, Genji i Sombra mają wspólnego „przodka”. Niebywałe, prawda? Wczesny koncept Omniblade przedstawiał kobietę meksykańskiego pochodzenia, która mogła przywodzić na myśl ninja. Potrafiła wspinać się po ścianach i wykonywać podwójny skok. Postać oferowała trochę za dużo, dlatego jej cechy zostały użyte do stworzenia kilku innych. Nawet graficznie, postać po lewej stronie ma fryzurę nieco przypominającą Mei, a ta po prawej dzięki kolcom i fluorescencyjnym elementom może przywodzić na myśl skórkę Los Muertos dla Sombry.

Genji

Niegdyś bracia Shimada byli bliżej. I nie chodzi tu o czasy przed ich problemami rodzinnymi. Na pewnym etapie rozwoju Overwatcha jedna postać łączyła cechy obu Japończyków. Mieliśmy do czynienia ze stałą niewidzialnością i jedną z najpotężniejszych umiejętności w grze. Genji mógł ogłuszyć grupę wrogów, powalając ich na ziemię, by później zabić ich jednym strzałem. Kwestia „Jeden strzał, jeden trup.” pasowała do niego o wiele lepiej, niż do Wdowy. Jeśli obecny Genji działa Wam na nerwy, lepiej nawet sobie nie wyobrażać go w takiej wersji.

Rzut młotem

Zanim powstał Młot Rakietowy, Reinhardt mógł rzucić swoją bronią jak bumerangiem. Młot leciał po łuku, po czym wracał do rąk bohatera. Minusem było to, że nasz tank nie mógł atakować podczas tej animacji. Przez to nie byłby tak przydatny i grywalny, jak jest obecnie.

Tarcza Bastiona

Tak, dobrze widzicie. Bastion niegdyś miał tarczę podobną do tej, którą obecnie dysponuje Reinhardt. Co prawda ograniczała ona możliwość ruchu, jednak nawet mimo tego jest to dość okropna wizja.

Mina

Co łączy Bastiona i Złomiarza? Otóż na początku to robot mógł zmienić się w ruchomy ładunek wybuchowy. Koniec końców Blizzard stwierdził, że umiejętność ta bardziej pasuje do Jamisona.

Niszczyciel Tarcz

Przytłaczający Strzał Fary był kiedyś o wiele potężniejszy. Obecnie jest w stanie odepchnąć wroga. We wczesnych stadiach rozwoju gry do puli dochodziło jeszcze niszczenie tarcz – atak całkowicie rozwalał ochronę Winstona i znacząco naruszał tarczę Reinhardta.

Wyobrażacie sobie którykolwiek z tych pomysłów w obecnej wersji gry? Który z nich byłby największym zagrożeniem?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody