Błędy na Halloween

Błędy na Halloween

Kolejny patch z eventem nie omieszkał wprowadzić błędów do gry. Prezentujemy Wam listę wszystkich oficjalnie zgłoszonych i znanych problemów.

Jak to zwykle bywa, tym razem również pojawiła się nie mała lawina błędów i problemów spowodowana wprowadzeniem patcha. Długość listy trochę przeraża, dlatego bez zbędnych wstępów prezentujemy Wam co jest nie tak tym razem.

  • W grach customowych Zemsty Złomensteina niedostępne jest dodanie botów do swojej drużyny

 

Junkertown:

  • Kiedy ładunek dociera do checkpointu, HUD dalej będzie wskazywał, że niezbędne jest przesunięcie ładunku jeszcze kawałek do przodu, zanim ruszymy dalej,
  • Zdruzgotanie Reinhardta nie działa na graczy stojących na łopatkach turbiny blisko ostatniego punktu,
  • Fala sejsmiczna Doomfista nie działa prawidłowo podczas celowania w turbinę,
  • Strzelanie do złotych monet na ostatnim spawnie obrońców może spowodować crash gry u niektórych graczy.

Łaska i D.Va:

  • Mikro rakiety nie mają interakcji z obiektami w grze,
  • Mech nie animuje się podczas ponownej aktywacji,
  • Użycie ataku wręcz podczas przelotu nie przerywa umiejętności
  • Celowanie w “duszę” martwego sojusznika nie oznacza pewnej rezurekcji danego gracza
  • Walkiria nie ładuje się podczas biegania,
  • Zmiana broni podczas ataku wręcz może spowodować zniknięcie broni.

Deathmatch:

  • Jeśli Symmetra zostanie zabita podczas rozkładania generatora tarczy, może pojawić się zamiast tego teleporter,
  • Torbjorn może się zablokować we własnej wieżyczce,
  • Funkcja spectator jest niedostępna gdy jesteśmy w kolejce oczekiwania na grę customową w Deathmatch,
  • Działka Symmetry będą dalej celować w pułapkę Złomiarza, do momentu aż nie zniknie całkowicie z mapy,
  • Możliwe jest przerzucenie gracza w tabeli w trakcie gry na 9 miejsce.

Doomfist:

  • Użycie Rakietowego uderzenia w powietrzu podczas laga może spowodować odrzucenie kamery do tyłu,
  • Podczas opóźnienia śmierć z Rakietowego uderzenia może spowodować że ciało nie pojawi się prawidłowo na ziemi,
  • Szybkość i dystans Rakietowego uderzenia nie są zwiększane przez nałożone buffy na bohatera,
  • Jeśli gracze są odrzuceni przez Rakietowe uderzenie w ścianę lodu Mei, to nie otrzymają obrażeń od uderzenia,
  • Fala sejsmiczna może zostać zatrzyma na niektórym terenie
  • Fala sejsmiczna nie wywołuje żadnych efektów na obiektach zniszczalanych w grze,
  • Użycie Podbródkowego podczas gdy postać jest zbyt blisko, może spowodować odrzucenie Doomfista do tyłu,
  • Użycie Podbródkowego zaraz po Fali sejsmicznej może spowodować rozrzucenie Doomfista i przeciwników od siebie,
  • Meteor nie przenika przez bariery.

 

  • Przeglądanie najlepszych zagrań używając odtwarzacza w grze, może spowodować że materiał będzie za jasny lub za ciemny.

 

Dodatkowe błędy:

  • Po dotarciu ładunku do checkpointa pasek postępu wskazuje zerowy postęp, aż do momentu zresetowania i uruchomienia następnego punktu,
  • Możliwe jest wyświetlenie intra meczu rankingowego, jeśli wystartujemy inny mecz zaraz po wyłączeniu kolejki oczekiwania na grę,
  • Nie wyświetla się komunikat o zablokowaniu opcji uruchomienia meczu rankingowego przez zawieszenie lub zbanowanie któregoś z graczy w zespole,
  • Wysłanie zaproszenia do gracza, który już wysłał nam zaproszenie może spowodować kłopotliwy komunikat o błędzie,
  • Jeśli gracz zostanie zaproszony do meczu, który ma wszystkie sloty zajęte włącznie z obserwującymi, to nie otrzyma on komunikatu o braku wolnych miejsc,
  • Zielone strzałki wskazujące poprawę lub słabszy wynik niż średnia wszystkich meczy, nie wskazują poprawnie wyników,
  • Po otrzymaniu ponownego zaproszenia do drużyny, w której się znajdujemy, wyświetla się komunikat o opuszczeniu gry zamiast o byciu już w drużynie,

Wyszukiwarka gier customowych:

  • Nie wyświetlane są pełne nazwy map w oknie, co powoduje dublowanie nazw,
  • W wyszukiwarce wciąż możliwe jest wyszukiwanie meczy w Lucioball,
  • Brak informacji o wyłączonych botach w meczach eliminacji lub CTF,
  • Wyłączenie podstawowych ataków D.Vie pozbawia ją zarówno działek mecha jak i pistoletu,
  • Możliwe jest błędne wskazanie stanu amunicji na broniach postaci, jeśli ich skin jest niestandardowy,
  • Zdolności specjalne są w stanie odblokować podstawowe ataki, wyłączone przez aktywację ulti,

Bohaterowie:

  • Ana – bohaterowie trafieni usypiającą strzałką mają błędy w animacjach po trafieniu innymi umiejętnościami,
  • Złomiarz – jego mina znika jeśli jest rzucona w zamrożoną Mei,
  • Mei – zamrożenie nie usuwa efetu de-buffu od granatu Any,
  • Kiedy Orisa ma wybraną pozę z głową dyni, nie wyświetla się cała w kamerze po meczu,
  • Symmetra – może użyć swego ulti by postawić teleport w trybie Eliminacji,
  • Zaria – Zabójstwo nie jest liczone, jeśli użyje ona swojego działa grawitonowego do zepchnięcia gracza z krawędzi.

Mapy:

  • Na mapie Hollywood Torbjorn może się zaklinować w teksturze jeśli przeskoczy pomiędzy drewnianymi paletami leżącymi przy drugim punkcie spawnu obrońców,
  • Podczas wyboru bohatera na mapie Nepal, możliwe jest wybranie nazwy gracza u góry po lewej, by wskazać zły punkt.

Jak widzicie błędów jest na prawdę mnóstwo. Liczymy na szybką poprawę i oby ta lista się już nam nie wydłużała.

Kategoria:Aktualności
Tagi:, ,

Komentarze

Powiązane artykuły