Blizzard tępi bugi na PST

Blizzard tępi bugi na PST

Minionej nocy Serwer Testowy doczekał się aktualizacji. Jak można się domyślić, w większości zawierała ona poprawki nowej Symmetry.

Również Sombra doczekała się drobnej zmiany. Naprawiono zarówno nowy błąd związany z Translokatorem, jak i nieco starszy, mający wpływ na hakowanie. Jednak to Symmetra skradła całą uwagę. W końcu jej wersja 3.0 była w momencie premiery na PST bogata w błędy.

Koniec więc teleporterów dokonujących autodestrukcji przez drobne elementy otoczenia. Poprawiono też obrażenia oraz spowolnienie powodowane przez wieżyczki. Dopasowano podstawowy atak Symmetry tak, by nie zadawał już większych obrażeń przy przerywanym ataku – stan sprzed patcha demonstruje poniższy gif autorstwa Haruuuuuuuu.

 

A oto pełna lista zmian:

Doomfist
Fixed a bug that prevented Doomfist’s Meteor Strike cooldown UI from being hidden if he died during its activation

Sombra

Fixed a bug that prevented Sombra’s Translocator from being destroyed when it was thrown off a level
Fixed a bug that prevented Sombra’s Hack from interrupting Symmetra’s Teleporter placement
Fixed a bug caused Sombra’s Hack to be interrupted by thin environment objects (e.g. lamp posts)

Symmetra

Fixed a bug that caused Symmetra’s Teleporter to self-destruct when it was placed
Fixed a bug that prevented players from escaping Zarya’s Graviton Surge with Symmetra’s Teleporter
Fixed a bug that allowed Symmetra’s Photon Projector to do higher damage when rapidly toggled on and off
Fixed a bug that prevented Symmetra’s Photon Barrier from blocking Reinhardt’s Earthshatter
Fixed a bug that allowed Symmetra’s Photon Projector to gain charge when used on breakable objects
Fixed a bug that prevented Symmetra’s Photon Barrier from being placed with the correct orientation if the player rapidly turned during its placement
Fixed a bug that prevented Symmetra’s Photon Barrier from being placed on moving platforms or payloads
Fixed a bug that allowed Symmetra’s Sentry Turrets to deploy at maximum range without sticking to a surface
Fixed a bug that prevented Torbjörn’s turret from being built on Symmetra’s Teleporter
Fixed a bug that prevented Symmetra’s secondary fire from consuming ammo when minimally charged
Fixed a bug that prevented Symmetra’s Sentry Turrets from dealing the correct amount of damage and slow values

Jak więc widzicie, Blizzard jeszcze przed weekendem postanowił rozprawić się z przynajmniej częścią najbardziej uporczywych błędów patcha 1.25. Natknęliście się na któryś z nich podczas gry na Serwerze Testowym?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody