Blizzard tłumaczy nerf D’vy

Blizzard tłumaczy nerf D’vy

D’va w swojej historii w Overwatch zaliczyła wiele zmian. Próby balansu nie raz przynosiły nie do końca pożądany efekt. Gracze pamiętają czasy prawie niegrywalnej postaci oraz czasy kiedy D’vę można było zobaczyć w praktycznie każdej grze ze względu na jej zbyt dobre statystyki.

W temacie nerfów D’vy na forum battle.net wypowiedział się główny projektant Overwatch Geoff Goodman:

W przeszłości już mówiłem o zmianach u D’vy, ale niestety to nie to co ludzie chcieli usłyszeć. Rozumiem, że ludzie są sfrustrowani, że D’va straciła trochę swojej mocy a oni wciąż chcieliby zagrać OP D’vą. Rzeczywistość jednak jest taka, że D’va była zbyt mocna w wielu aspektach gry i coś trzeba było zmienić.

Padło na przeżywalność jej mecha. D’va często była grywana bardziej jako DPS z dobrą przeżywalność niż jako prawdziwy tank (jakim z założenia miała być). D’va z łatwością mogła dolecieć do healerów, wysadzić się i przywołać kolejnego mecha, którym z łatwością wracała do szeregów, albo siała dalsze spustoszenie w liniach wroga. Gracze, którzy chcieliby wrócić do tych czasów sugerowali nawet, że woleliby, aby D’vie odebrano matrycę obronną, na co wydaje nam się, że nie mogą liczyć (przynajmniej nie w najbliższej przyszłości).

Geoff Goodman dodał jeszcze w temacie:

Wiem, że jeżeli dalibyśmy graczom wybór to wielu z nich poświęciłoby część z umiejętności D’vy takich jak np. Matryca Obronna jeżeli dzięki temu D’va wróciłaby do czasów kiedy była zbyt OP. Ogólnie rzecz biorąc gigantyczny mech zadający wielkie obrażenia jako ofensywny czy defensywny bohater jest ciekawym konspektem, ale D’va nie została zaprojektowana w tym celu. Widzimy, że jest duże zainteresowanie wśród graczy takim bohaterem i byłoby cudownie dodać kolejnego Mecha do Overwatch, jest to coś co musimy rozważyć.

Czy są wśród nas jacyś gracze co mainują D’ve? Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o nowym “wyglądzie” D’vy i czy też chcielibyście znowu poczuć się jak nieśmiertelna maszynka do zabijania z toną pancerza i masą zadawanych obrażeń.

źródło: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20753485708?page=2#post-22

Kategoria:Aktualności

Komentarze

  • Alan Bednarczyk

    Glupie gadanie. Chcieli zeby byla bardziej tankiem niz DPSem dlatego drastycznie zmniejszyli jej przezywalnosc i zostawili najwiekszy Crit-Hitbox w grze.
    Wystarczylo odrobine zmniejszyc dmg i wydluzyc cooldowny zeby zmniejszyc jej mobilnosc.

    Przecież lepiej dawać chodzącemu turretowi możliwość leczenia w biegu i diametralnie zwiekszyć jego dmg.
    #SaltyButHealthy

    • Paweł Bartsch

      To nie jest tak, że mogła zabić postacie zaprojektowane do zabijania tanków 1 vs 1. A z dobrą aną była niezniszczalna. No i jeszcze to najmobilniejszy tank z calej gry. I D.Va cały czas żyje po wysadzeniu mecha. Mam nią K/D 5, a moje drugie najwyższe to 2,5. Była przegięta i jestem szczęśliwy, że ją wreszcie znerfili

  • MrBimber

    Ja nafal się tak czuję. Nawet po Nerfie.

Powiązane artykuły