McCREE

McCREE
@McCREE
Złożoność

Jesse McCree

Doskonały rewolwerowiec, który pozbędzie się szybko każdego przeciwnika zarówno z bliskiej jak i dużej odległości.

  • Organizacja: Były członek Overwatch
  • Zajęcie: Łowca Nagród
  • Baza: Santa Fe, Nowy Meksyk, USA
Podstawowe staty
HP: 200
Tarcza: 0
Pancerz: 0
Silny przeciwko
Słaby przeciwko

Zarys Fabularny McCree

Jesse McCREE był członkiem gangu, który sprowadzał do Ameryki nielegalną broń i sprzęt wojskowy. Po przechwyceniu przez Overwatch jednego z kolejnych przerzutów otrzymał propozycję nie do odrzucenia – albo zgnije w więzieniu albo będzie pracował dla Overwatch jako tajny agent.

Ten cyniczny bohater podczas służby w Overwatch zmienił się diametralnie. Zrozumiał swój błąd i zamierzał zadośćuczynić swoje błędy z przeszłości. Działał w jednostce Blackwatch, której głównym zdaniem była działalność poza wszelkimi zasadami i biurokracją. Odszedł po rozpadzie Overwatch gdy Blackwatch postanowił utworzyć własną odrębną jednostkę.

Aktualnie jest rewolwerowcem do wynajęcia. Działa na zlecenie zarówno najbogatszych jak i biednych, ale tylko w słusznej sprawie.

Galeria McCree

Umiejętności McCree

Peacekeeper / Rozjemca
Rozjemca jest podstawowym atakiem McCREE. Posiadamy rewolwer, który ma 6 pocisków po czym broń jest automatycznie przeładowywa. LPM wystrzeliwujemy pojedyncze pociski, natomiast PPM całą serię.
Klawisz: LPM / PPM
Combat Roll / Przewrót bojowy
McCREE wykonuje obrót w kierunku, w którym się porusza przy okazji przeładowując cały bębenek rewolweru. Zdolność przydatna w momencie ucieczki lub potrzeby uzupełnienia naboi.
Klawisz: Shift
Flashbang / Granat błyskowy
Granat błyskowy pozwala ogłuszyć przeciwnika na sekundę. Niestety jest to zdolność krótkiego zasięgu przy czym należy pamiętać o tym aby nie rzucić go sobie pod nogi gdyż ogłusza wszystkich, którzy znajdują się w pobliżu eksplozji.
Klawisz: E
Deadeye / Rozjemca
Umiejętność ultymatywna McCREE pozwala na rozprawienie się z przeciwnikami jak w pojedynkach w samo południe. Ograniczając możliwość poruszania się rewolwerowiec oznacza wszystkich przeciwników w polu widzenia i gdy tylko zdecydujemy momentalnie zabija wszystkich. Celować można przez 10 sekund.
Klawisz: Q

Gameplay McCree

Ocena bohatera

Melee-focused action games have spent years enacting the fantasy of engaging in armed combat, fortunately sparing us the hours. Fortunately, For Honor comes with a suite of options and modes to get you up to speed in each class relatively quickly.

85%

Gameplay 80%

80% Complete

Graphics 55%

55% Complete

Sounds 32%

32% Complete
Positive:

Stunning action sequences

Nuanced, emotional characters

Gorgeous world, animation

Negative:

Inconsistent cover system

Combat sometimes becomes too chaotic

Fighting against more than one opponent