Symmetra

Symmetra
@Symmetra
Złożoność

Satya Vaswani

Symmetra to idealny bohater szybkiej teleportacji i niezrównany w bezpośrednim starciu przeciwnik.

  • Organizacja: Vishkar
  • Zajęcie: Atchitech
  • Baza: Utopaea, Indie
Podstawowe staty
HP: 100
Tarcza: 0
Pancerz: 100
Silny przeciwko

Brak.

Słaby przeciwko

Informacje ogólne

Symmetra jest specjalistką od manipulacji konstrukcjami stałoświetlnymi. Jej życiowym celem jest stworzenie idealnego społeczeństwa.

Satya Vaswani od najmłodszych lat wykazywała się umiejętnościami manipulacji światłem. Szybko trafiła do akademii architektów, w której rozpoczęła edukację. Nad całym szkoleniem pieczę trzymała korporacja Vishkar. Poświęcając się bez reszty treningowi i nauce została odizolowana od poprzedniego życia – rodziny i przyjaciół. Jako najlepsza w grupie zupełnie inaczej podchodziła do manipulacji światłem. Nie było to wymuszone ani wyuczone, po prostu czuła, że może stworzyć co tylko zechce.

Po latach treningu korporacja Vishkar dostrzegła w niej umiejętności, które idealnie pasowały do tajnego agenta. Otrzymała przydomek Symmetra po czym przechodząc szkolenie mogła rozpocząć działalność na całym świecie utrzymując przewagę korporacji na scenie przemysłowej i zwiększać zasięg wpływów korporacji.

Umiejętności

Photon Projector / Projektor Fotonowy

Projektor Fotonowy jest podstawowym atakiem Symmetry. Posiada 100 ładunków fotonowych, którymi może atakować w dwojaki sposób. Pod lewym przyciskiem myszki wypuszcza wiązkę ładunku we wroga znajdującego się w pobliżu bez potrzeby celowania. Pod prawym przyciskiem myszki Symmetra wystrzeliwuje potężny ładunek fotonowy, który kosztuje 20 ładunków.
Klawisz:

Klawisz: LPM

Sentry Turret / Wieżyczka Strażnicza

Symmetra ma możliwość zostawienia na początku gry 3 ładunków spełniających rolę miny przeciwpiechotnej. Może ją zostawić zarówno na ziemi jak i na ścianach i sufitach. Gdy wróg znajduje się w zasięgu wieżyczki ta wypuszcza wiązkę fotonową raniąc przeciwnika. Za każdym razem gdy Symmetra postawi wieżyczkę musi minąć 20 sekund aby postawić kolejną wieżyczkę.
Klawisz:

Klawisz: Shift

Photon Shield / Tarcza Fotonowa

Tarcza fotonowa pozwala Symmetrze użyć na sojuszniku tarczy, która absorbuje obrażenia zadawane przez przeciwników. Symmetra może już na samym początku gry uzbroić całą drużynę w dodatkowy pancerz. Czas odnowienia 8 sekund
Klawisz:

Klawisz: E

Teleporter Pad / Teleporter

Teleporter pozwala sojusznikom na szybki powrót na pole bitwy. Symmetra pozostawia teleporter, który łączy miejsce docelowe z bazą. Symmetra musi jednak stawiać je w bezpiecznym miejscu gdyż przeciwnicy mogą ją łatwo zniszczyć.
Klawisz:

Klawisz: Q

Synergia

Idealna[heroIco hero="bastion" heroName="Bastion"] [heroIco hero="torbjorn" heroName="Torbjorn"] [heroIco hero="widowmaker" heroName="Widowmaker"]
Dobra[heroIco hero="reinhardt" heroName="Reinhardt"] [heroIco hero="zarya" heroName="Zarya"] [heroIco hero="zenyatta" heroName="Zenyatta"]
Średnia[heroIco hero="hanzo" heroName="Hanzo"] [heroIco hero="lucio" heroName="Lucio"] [heroIco hero="mccree" heroName="McCREE"] [heroIco hero="pharah" heroName="Pharah"] [heroIco hero="tracer" heroName="Tracer"] [heroIco hero="winston" heroName="Winston"]
Zła[heroIco hero="mercy" heroName="Mercy"] [heroIco hero="reaper" heroName="Reaper"] [heroIco hero="soldier-76" heroName="Soldier 76"]

Zagrożenia

Niskie[heroIco hero="lucio" heroName="Lucio"] [heroIco hero="mercy" heroName="Mercy"] [heroIco hero="reinhardt" heroName="Reinhardt"] [heroIco hero="torbjorn" heroName="Torbjorn"] [heroIco hero="zenyatta" heroName="Zenyatta"]
Średnie[heroIco hero="bastion" heroName="Bastion"] [heroIco hero="hanzo" heroName="Hanzo"] [heroIco hero="mccree" heroName="McCREE"] [heroIco hero="reaper" heroName="Reaper"] [heroIco hero="soldier-76" heroName="Soldier 76"] [heroIco hero="widowmaker" heroName="Widowmaker"]
Duże[heroIco hero="pharah" heroName="Pharah"] [heroIco hero="tracer" heroName="Tracer"] [heroIco hero="winston" heroName="Winston"] [heroIco hero="zarya" heroName="Zarya"]

Gameplay

Galeria

Symmetra_Overwatch_001 Symmetra_Overwatch_004 Symmetra_Overwatch_002

Ocena bohatera

Melee-focused action games have spent years enacting the fantasy of engaging in armed combat, fortunately sparing us the hours. Fortunately, For Honor comes with a suite of options and modes to get you up to speed in each class relatively quickly.

85%

Gameplay 80%

80% Complete

Graphics 55%

55% Complete

Sounds 32%

32% Complete
Positive:

Stunning action sequences

Nuanced, emotional characters

Gorgeous world, animation

Negative:

Inconsistent cover system

Combat sometimes becomes too chaotic

Fighting against more than one opponent