Zarya

Zarya
@Zarya
Złożoność

Aleksandra Zarianowa

Zaria to bohater, który absorbując energię otrzymywanych obrażeń przekształca w znacznie większe obrażenia własnej broni.

  • Organizacja: Rosyjskie Siły Obronne
  • Zajęcie: Żołnierz
  • Baza: Front Krasnojarski, Rosja
Podstawowe staty
HP: 200
Tarcza: 0
Pancerz: 200
Silny przeciwko
Słaby przeciwko

Zarys fabularny

Aleksandra Zarianowa (Zarya) jest byłą sportsmenką i jedną z najsilniejszych kobiet świata. Urodzona na dalekiej Syberii była świadkiem kryzysu omnicznego. Dorastając w pobliżu frontu wojennego Aleksandra widziała tylko zgliszcza i zniszczenie.

Doswiadczenia te spowodowały, że Zaria postanowiła oddać się służbie krajowi i swoim rodakom. W trakcie przygotowań do mistrzostw lekkoatletycznych jej wioska po raz kolejny stała się polem bitewnym. Nie zastanawiając się, szybko wskoczyła w mundur by bronić swoich przyjaciół i rodzinę.

Dzisiaj uważana jest za symbol sportowego hartu oraz niezawodnego żołnierza.

Umiejętności

Particle Cannon / Działo cząsteczkowe

Działo cząsteczkowe jest podstawowym atakiem Zarii. Wystrzeliwuje wiązkę energetyczna, krótkiego zasięgu lub w przypadku PPM pojedyncze ładunki wybuchowe, których w trakcie jednego magazynku można wystrzelić czterokrotnie. Działo cząsteczkowe ma 100 jednostek mocy, a jego przeładowanie trwa około sekundy.
Klawisz:

Klawisz: LPM / PPM

Particle Barrier / Bariera cząsteczkowa

Zaria zapewnia sobie tarczę energetyczną, która pochłania 200 punktów obrażeń po czym deaktywuje się. Nie może funkcjonować jednocześnie z umiejętnością Bariera Projekcyjna. Czas odnowienia umiejętności wynosi 10 sekund.
Klawisz:

Klawisz: Shift

Projected Barrier / Bariera projekcyjna

Zaria tworzy tarczę energetyczną na sojuszniku zapewniając mu osłonę przed pociskami na około 3 sekundy. Czas odnowienia umiejętności wynosi 8 sekund.
Klawisz:

Klawisz: E

Graviton Surge / Uderzenie grawitonowe

Zaria wystrzeliwuje pocisk, który tworzy Vortex wciągając wszystkich pobliskich wrogów. Skupia ich w jednym miejscu i zadaje duże obrażenia. Umiejętność idealna w połączeniu z ładunkami wybuchowymi kończącymi żywot wrogów.
Klawisz:

Klawisz: Q

Synergia

Idealna[heroIco hero="mccree" heroName="McCREE"]
Dobra[heroIco hero="bastion" heroName="Bastion"] [heroIco hero="mercy" heroName="Mercy"] [heroIco hero="pharah" heroName="Pharah"] [heroIco hero="reinhardt" heroName="Reinhardt"] [heroIco hero="symmetra" heroName="Symmetra"]
Średnia[heroIco hero="hanzo" heroName="Hanzo"] [heroIco hero="lucio" heroName="Lucio"] [heroIco hero="reaper" heroName="Reaper"] [heroIco hero="soldier-76" heroName="Soldier 76"] [heroIco hero="widowmaker" heroName="Widowmaker"] [heroIco hero="zenyatta" heroName="Zenyatta"]
Zła[heroIco hero="torbjorn" heroName="Torbjorn"] [heroIco hero="tracer" heroName="Tracer"] [heroIco hero="winston" heroName="Winston"]

Zagrożenia

Niskie[heroIco hero="bastion" heroName="Bastion"] [heroIco hero="mercy" heroName="Mercy"] [heroIco hero="symmetra" heroName="Symmetra"] [heroIco hero="torbjorn" heroName="Torbjorn"] [heroIco hero="tracer" heroName="Tracer"] [heroIco hero="zenyatta" heroName="Zenyatta"]
Średnie[heroIco hero="hanzo" heroName="Hanzo"] [heroIco hero="lucio" heroName="Lucio"] [heroIco hero="mccree" heroName="McCREE"] [heroIco hero="reinhardt" heroName="Reinhardt"] [heroIco hero="soldier-76" heroName="Soldier 76"] [heroIco hero="winston" heroName="Winston"]
Duże[heroIco hero="reaper" heroName="Reaper"] [heroIco hero="pharah" heroName="Pharah"] [heroIco hero="widowmaker" heroName="Widowmaker"]

Gameplay

Galeria

Zarya_07 Zarya_06 Zarya_05 Zarya_04 Zarya_03 Zarya_02 Zarya_01

Ocena bohatera

Melee-focused action games have spent years enacting the fantasy of engaging in armed combat, fortunately sparing us the hours. Fortunately, For Honor comes with a suite of options and modes to get you up to speed in each class relatively quickly.

85%

Gameplay 80%

80% Complete

Graphics 55%

55% Complete

Sounds 32%

32% Complete
Positive:

Stunning action sequences

Nuanced, emotional characters

Gorgeous world, animation

Negative:

Inconsistent cover system

Combat sometimes becomes too chaotic

Fighting against more than one opponent