Burzyciel i Sojourn byli projektowani jeszcze przed premierą gry!

Burzyciel i Sojourn byli projektowani jeszcze przed premierą gry!

Ciekawej informacji dostarczył nam papa Jeff podczas streamu u Fareehy. Okazuje się, że Burzyciel i Sojourn byli projektowani na długo przed premierą gry!

Sojourn to organizator najnowszej misji podczas Archiwów Overwatch Czarne Chmury. Została ona przedstawiona jako jeden z wyższych rangą dowódców organizacji Overwatch oraz potwierdzona jako jedna z postaci widniejącej na nieśmiertelnym zdjęciu z origin story Any.

Ale nie to jest najciekawsze w całej historii. Fakt, że bohaterka była już projektowana w 2014 roku pokazuje tylko jak długi proces tworzenia bohaterów bądź jak długoterminą strategię premier bohaterów został zaplanowany przez deweloperów. Burzyciel, który pojawił się w zeszłym roku również został zaprojektowany zanim gra w ogóle miała swoją premierę w 2016 roku.

Wygląda to bardzo ciekawie ponieważ Blizzard jest świadomy tego, kiedy swoje premiery mają mieć kolejni bohaterowie. A to może oznaczać, że mają całą masę zaprojektowanych i funkcjonujących już w grze postaci, o których w jakimś stopniu już wiemy. Ciekawe jest również to w jaki sposób wplatają w historie nowych bohaterów typu Baptiste czy Moira, które jak potwierdził Jeff Kaplan proces projektowania miały rozpoczęty już po premierze gry.

Musicie przyznać mają rozmach skubańce co :D?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody