Czarne Chmury – Poradnik Osiągnięć

Czarne Chmury – Poradnik Osiągnięć

Czarne Chmury pojawiły się w poprzednim tygodniu. Gracze mieli sporo czasu, aby zaznajomić się z najnowszym trybem. Jeżeli chcesz zdobyć trudniejsze osiągnięcia, a nie wiesz jak sobie ułatwić sprawę, to zapraszam do dalszej części tego artykułu!

Ostrzeżenie Burzowe

Jest to jedno z najłatwiejszych osiągnięć do zdobycia. Wystarczy przejść Czarne Chmury wszystkimi bohaterami z fabuły. Dostępne postacie to: Smuga, Łaska, Winston i Genji. Do zdobycia tego trofeum zalecam grać na najłatwiejszym poziomie trudności oraz odznaczać sobie postacie, którymi już graliśmy.

Wolni Strzelcy

Osiągnięcie bardzo podobne do Ostrzeżenia Burzowego. Tutaj musimy przejść Czarne Chmury aż ośmioma różnymi bohaterami. W trybie dla wszystkich wybrać możemy jednego z 30 dostępnych herosów. Ponownie zalecam grać na najniższym poziomie trudności oraz we wtorki. Dzięki wykonywaniu misji zdobywamy dodatkowe skrzynki z Salonu Gier.

Orkan i Burzołap

Te trofea są już troszeczkę trudniejsze od pozostałych. Wymagają ukończenia trybu fabularnego i wszyscy bohaterowie na wysokim poziomie trudności. Jednak spokojnie, przeciwnicy nie są aż tak mocni. Bez większych problemów powinieneś ukończyć te wyzwanie, nawet z losowymi graczami, którzy niekoniecznie potrafią grać wybranymi postaciami.

Malstrom i Jeździec Burzy

Pierwszy sprawdzian naszych umiejętności i cierpliwości. Do zdobycia tych osiągnięć należy przejść tryb fabularny i wszyscy bohaterowie na eksperckim poziomie trudności. Problem polega na tym, że przeciwnicy są już znacznie groźniejsi. Posiadają więcej punktów zdrowia, celniej strzelają oraz pod koniec pojawiają się dwa szturmowce. Można powiedzieć, że żarty się skończyły i zaczyna się poważna walka ze Szponem. W dalszej części przedstawię taktykę, która przybliży Ciebie do zdobycia upragnionych osiągnięć.

Huragan

Ukończ Czarne Chmury (Fabuła) na legendarnym poziomie trudności. Brzmi niezwykle prosto, jednak jest to bardzo wymagające osiągnięcie. Szczególnie kiedy gramy sami i nie mamy żadnej taktyki. Polecam grać w ekipie 4 osób i dostosować się do poniższego opisu. Ważne jest, aby każdy z was wiedział co dokładnie robić i abyście mieli ze sobą kontakt głosowy. Nie musicie być świetnymi graczami, jedynie dostosować się do panującej sytuacji.

Pierwsza część misji jest w miarę prosta. Wychodząc z garażu kieruj się z ekipą do destylarni. Na ulicach Hawany znajdziesz spore siły Szponu. Nie warto spieszyć się i ostro szarżować przed siebie. Poruszajcie się powoli i dajcie dojść żołnierzom do waszej pozycji. Winston musi rzucać osłony i skupiać swoją uwagę na egzekutorach. Smuga z Genjim eliminuje żołnierzy Szponu, a Łaska stara się utrzymać wszystkich przy życiu. Przed wejściem do destylarni pojawi się Snajper lub Zabójczyni. Ten mini boss pojawia się losowo jednak najczęściej jest to Sniper. Genji albo Winston musi zająć się przeciwnikiem, za nim wyeliminuje część zespołu.

W destylarni zrobi się już naprawdę gorąco! Jest to właściwie pierwszy sprawdzian dla waszej ekipy. Oczyszczając budynek z wrogów warto cofnąć się do wejścia. Na górze jest świetna pozycja do dalszej walki ze Szponem. Do kryjówki dostać się możemy przez okno lub schody po lewej stronie. Pozycja jest o tyle ciekawa, że szybko można się do niej dostać oraz wyjść. Jest to niezwykle istotne w późniejszych fragmentach rozgrywki. Pierwsza fala pełna jest żołnierzy i egzekutorów. W drugiej fali pojawią się Snajperzy lub Zabójczynie. W trzeciej ostatniej fazie jest szturmowiec. Należy zachować szczególną ostrożność z tym przeciwnikiem. Jeżeli dostosowaliście się do powyżej rady i zostaliście w tej kryjówce, to czekajcie aż szturmowiec do was podejdzie. Winston rzuca osłony, osłania schody, aby egzekutorzy nie rozstrzelali was. Genji i Smuga skupiają się na zadawaniu obrażeni ogromnemu przeciwnikowi. Łaska leczy wszystkich i wskrzesza kompanów w przypadku śmierci.

Jeżeli szturmowiec znajdzie się na schodach, to czas najwyższy opuścić kryjówkę i jak najszybciej kierować się do następnej. Najlepiej do tej, która jest po przeciwnej stronie. Postacie z Grupy Szturmowej są bardzo mobilni. Genji może wspinać się po ścianach oraz używać Szybkiego Cięcia, Smuga ma 3 mignięcia, Winston skok a Łaska może podlecieć do sojusznika. Wykonujemy ponownie te same czynności, czyli Winston zapewnia ochronę, Smuga i Genji zadają obrażenia a Łaska leczy. Kiedy szturmowiec znowu znajdzie się dość blisko opuszczamy te miejsce i kierujemy się do następnego. Powtarzamy te kroki, aż nie pokonamy Szturmowca i nie wyjdziemy z destylarni.

Trzecia część misji powinna być już łatwiejsza. Jeżeli doszliście do tego momentu to wiecie jak grać. Czas jest waszym sojusznikiem i nie trzeba się spieszyć. Wystarczy cierpliwie wykonywać plan, aby osiągnąć cel. Po pokonaniu szturmowca w destylarni należy eskortować pojazd do fortu. Kiedy samochód przekroczy wysokość pierwszej wieży po lewej aktywują się skrypty przeciwników. Tutaj w zależności od wariantu jaki wam wylosuje gra, otworzyć się mogą drzwi do wieży po prawej stronie. Jeżeli tak będzie to warto wyeliminować przeciwników i skierować się na wyższe piętro wieży. Za nim pojazd dojedzie na most pojawią się snajperzy. Będąc w wieży jako Winston rzucamy osłony i mamy oko na schody. Czyścimy je z przeciwników i osłaniamy sojuszników. Smuga i Genji starają się wyeliminować snajperów. Jeżeli Smuga nie czuje się na siłach lub snajperzy są zbyt daleko może pomóc Winstonowi przy schodach. Genji może atakować na dalekie odległości lub odbijać strzały snajperów. Po wyeliminowaniu przeciwników wskakujemy na pojazd i eskortujemy go dalej. W połowie mostu pojawi się zabójczyni. Warto wycofać się ponownie do wieży i zaczaić się na przeciwnika na górnym piętrze. Zabójczyni musi biec przez schody, bo nie ma innej drogi dostania się do was. Jeżeli rzuci się na jednego z kompanów należy ją powstrzymać atakiem z ręki (domyślnie przycisk V), Genji Szybkim Cięciem może zatrzymać zabójczynię i należy na niej skupić cały ogień. Po eliminacji mini bossa dopychamy samochód do fortu.

Wkraczamy w ostatni fragment walki. Wraz z ekipą wycofaj się na most. Eliminuj przeciwników trzymając się w grupie i za bardzo nie szarżujcie do przodu. Pierwsza fala przyniesie żołnierzy oraz egzekutorów. Druga fala ponownie tych samych wojowników Szponu oraz może wygenerować wam zabójczynie. Wtedy zalecam wycofać się ponownie do wieży. W trzeciej fazie pojawi się aż 4 snajperów. Najlepiej wyeliminować ich z wieży przy pomocy Genjego. Na samym końcu pojawi się pierwszy z dwóch szturmowców. Nie walczymy z nim tylko jak najszybciej udajemy się do destylarni. Do tej kryjówki, w której walczyliście z pierwszym Wielkoludem. Wkrótce zjawi się drugi szturmowiec na którego trzeba bardzo uważać. Kiedy przeciwnik pojawi się na schodach należy ponownie uciec. Jednak warto mieć na uwadze, gdzie znajduje się drugi rywal. Chodzi o to, aby nie trafić na niego podczas próby ucieczki. Jeżeli droga jest czysta i szturmowiec znajduje się już w destylarni, uciekaj do fortu. Dobrym miejscem jest lewa wieża, w której jest wyłom. Ponownie DPSy zadają obrażenia a Winston obstawia schody i chroni swoich towarzyszy. Jeżeli wszystko będzie dobrze szturmowcy powinni się poruszać obok siebie. Jest to bardzo istotne, aby ich nie rozdzielać. Co prawda razem są bardziej niebezpieczni, jednak bez przeszkód możecie poruszać się po całej mapie. Kiedy szturmowcy dojdą do Fortu zmieniamy pozycję i kierujemy się do Destylarni. Ponawiamy te kroki tak długo, aż oba szturmowcy nie zginą. Na sam koniec powracamy do fortu i aktywujemy materiały wybuchowe na ciężarówce. Gratulacje ukończyłeś Czarne Chmury na legendarnym poziomie trudności!

Oko Huraganu

To bardzo podobne osiągnięcie do Huraganu z takim wyjątkiem, że nikt nie może zginąć. Postaciami, które muszą się znaleźć w drużynie to: Bastion, Orisa i Baptiste. Teraz w zależności od preferowanego stylu gry dobrymi propozycjami na czwartego gracza są: Mei, Ana, Symmetra i Torbjorn. Poruszajcie się bardzo powoli i dostosujcie się do taktyki z osiągnięcia Huragan. Zadaniem Orisy jest dbanie o to, aby chronić resztę ekipy. Bastion to główna siła ofensywna do likwidowania zagrożenia, Baptiste dba o zdrowie sojuszników, rzuca ulty kiedy pojawi się szturmowiec w zasięgu wzroku. Pole nieśmiertelności jest niezwykle skuteczne w przypadku snajperów i zabójczyń. Ana jest nieoceniona jeżeli chodzi o leczenie, usypianie wrogów i rzucania nano. Symmetra przydaje się, jeżeli chcecie zwiększyć swoje szanse na przeżycie. Jej ult potrafi uratować od śmierci, kiedy szturmowiec atakuje z pełną siłą. Orisa dodatkowo może powstrzymać szarżę wielkoluda i zwiększyć obrażenia przy pomocy bonga. Nie jest to najszybszy sposób, na zdobycie osiągnięcia, jednak w miarę bezpieczne. Nawet mniej zaawansowani gracze mogą zdobyć te trudne trofeum.

Jak oceniasz trudność tych osiągnięć? Udało się Tobie je odblokować do tej pory?

 

Skomentuj post i wygrywaj nagrody