Czemu Overwatch ma tak mało nocnych map?

Czemu Overwatch ma tak mało nocnych map?

Overwatch posiada już ponad 20 map, na których rozgrywamy standardowe mecze. Dlaczego jest tak mało map z nocnym klimatem?

Nocne mapy towarzyszą nam w Overwatch od samego początku. Jedną z pierwszych takich map było oczywiście King’s Row. Później dołączyły do niej Dorado i Lijang Tower oraz kilka zmodyfikowanych map pod potrzeby wydarzeń sezonowych jak np. Hollywood.

Jednak w dalszym ciągu w Overwatch znajduje siębardzo mało map w nocnym trybie. I zastanawiam się dlaczego tak się dzieje. Grafika Overwatch pozwala na stworzenie naprawdę porządnego klimatu, który z pewnością spodobałby się graczom. Ostatnio dodawane mapy do gry posiadają głównie tryb dzienny.

Należy jednak w tym miejscu podkreślić kilka rzeczy. Wiele map w trybie dziennym rozgrywane jest w pomieszczeniach, które automatycznie sprawiaja wrażenie jakbyśmy grali w nocy. Sytuacja ta występuje np. na Nepalu w świątyni, a z kolei odwrotna sytuacja na Dorado gdzie magazyn do którego na końcu wbiegamy jest dosyć dobrze doświetlony.

Ale co byście powiedzieli gdyby tryb dnia i nocy został zastosowany do każdej istniejącej mapy w grze? Domyślam się, że na ten moment to niemal niemożliwe ponieważ graficy musieliby przebudować każdy asset mapy aby np. dany budynek prezentował się dużo mroczniej, aniżeli to robi w trybie dnia.

Jak z tym u Was jest? Wolicie grać na mapach w trybie dziennym czy nocnym?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody