Trwa wydarzenie sezonu Halloweenowa Groza

Szczegóły

Hammond w końcu w grze! Plus zmiany bohaterów i map!

Hammond w końcu w grze! Plus zmiany bohaterów i map!

Jak zapowiadali tak się stało. Czy ktoś spodziewał się, że Hammond to w rzeczywistości… chomik? W mechu? Ale to nie koniec nowości, które daje nam patch 1.26.

Przejdźmy od razu do rzeczy, bo zapewne większość z Was jest ciekawa przede wszystkim nowego bohatera. Posłuchajcie, co na jego temat ma do powiedzenia Jeff Kaplan!

NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY

Nowy bohater: Burzyciel (tank):
Zdolności mechaniczne Burzyciela i jego opancerzony mech czynią z niego groźnego tanka, który może przetaczać się przez pierwsze linie wrogów i robić zadymę na tyłach. Jego podstawowym uzbrojeniem są Poczwórne Działka, dwa zestawy sprzężonych karabinów maszynowych, które rozdzierają na strzępy wrogów znajdujących się na celowniku. Burzyciel nie boi się ataku na żadną drużynę dzięki Adaptabilnym Osłonom, które są tym wytrzymalsze, im więcej wrogów znajduje się w pobliżu i czynią go niezwykle trudnym do zabicia, kiedy wtacza się w sam środek walki. Osłony pozwalają mu też bezpiecznie się wycofać z groźnych sytuacji. Zdolność Kulowrotek powoduje, że Burzyciel chowa mechaniczne odnóża mecha i transformuje się w kulę, co zapewnia większą szybkość maksymalną. Kiedy Hammond korzysta z Pazura, na drodze nie stanie mu żadna przeszkoda – ta zdolność krótkiego zasięgu pozwala chwytać się otoczenia, huśtać po mapie i uderzać we wrogów. Pazur pozwala Burzycielowi osiągnąć również maksymalną prędkość i taranować wrogów, aby zadawać im ogromne obrażenia i odrzucać ich. Kiedy mech jest w powietrzu, Hammond może użyć zdolności Kafar, która powoduje, że spada on prosto na wrogów.
Kiedy Burzyciel maksymalnie doładuje poziom swojej energii, może użyć superzdolności Pole Minowe – powoduje ona rozrzucenie na obszarze min zadających znaczne obrażenia każdemu wrogowi, który w nie wejdzie.

 

AKTUALIZACJE BOHATERÓW

Ogólne

  • U kilku bohaterów znacznie zmieniono współczynnik zmniejszający obrażenia zależnie od odległości:
  • Bastion
    • Konfiguracja: Wartownik i Konfiguracja: Zwiadowca – Zwiększono minimum obrażeń przy maksymalnym zasięgu z 30% do 50%.
  • McCree
    • Rozjemca – Zwiększono minimum obrażeń przy maksymalnym zasięgu z 30% do 50%.
  • Mei
    • Miotacz Endotermiczny – Usunięto współczynnik zmniejszający obrażenia zależnie od odległości dla alternatywnego trybu ataku.
  • Żołnierz-76
    • Ciężki Karabin Pulsacyjny – Zwiększono minimum obrażeń przy maksymalnym zasięgu z 30% do 50%.
  • Trupia Wdowa
    • Pocałunek Wdowy – Teraz automatyczny atak podstawowy posiada współczynnik zmniejszający obrażenia zależnie od odległości (50% przy maksymalnym zasięgu).

Komentarz twórców: Celem tych zmian jest ograniczenie wpływu współczynnika zmniejszającego obrażenia zależnie od odległości na broń średniego zasięgu. Oceniając ogólną mechanikę tego współczynnika, doszliśmy do wniosku, że uzbrojenie krótkiego zasięgu za bardzo zyskało na zmniejszeniu ograniczeń. Znormalizowaliśmy też kilka skrajnych przypadków – np. pocisk Mei miał daleki zasięg i długi czas lotu i był ograniczony współczynnikiem zmniejszającym obrażenia zależnie od odległości, ale automatyczna broń Trupiej Wdowy nie.

  • Hanzo
    • Strzały Burzowe
      • Skrócono czas działania z 6 do 5 sekund.
      • Wydłużono czas odnowienia z 8 do 10 sekund.

Komentarz twórców: Nowy zestaw zdolności Hanzo okazał się zbyt silny, szczególnie jego Strzały Burzowe. Obniżymy do rozsądniejszego poziomu częstotliwość z jaką ta umiejętność jest dostępna w trakcie rozgrywki.

  • Sombra
    • Ukrycie
      • Teraz działa nieprzerwanie.
      • Postać nie może już zajmować celów, kiedy jest niewidzialna.
      • Zwiększono promień wykrywania wrogów z 2 do 4 metrów.
    • Translokator
    • Teraz działa nieprzerwanie.
    • Teraz zdolność można zniszczyć (posiada 5 punktów wytrzymałości).

Komentarz twórców: Zmiany te ułatwią Sombrze grę w roli infiltratorki i zwiadowczyni swojej drużyny i zapewnią jej czas potrzebny na wybranie odpowiedniego momentu na ujawnienie się i zaskoczenie wrogów.

AKTUALIZACJE MAP

Mapy typu Szturm

  • Skrócono czas zajmowania celów z 5 do 4 minut w każdym punkcie kontrolnym w Szybkiej grze/Salonie gier.

Komentarz twórców: Skróciliśmy ogólny czas gry na mapach typu Szturm w Szybkiej grze/Salonie gier. Gracze mają teraz cztery minuty na zajęcie każdego punktu zamiast pięciu. W niektórych grach punkt A był zajmowany szybciej, co skutkowało długą walką o punkt B. który jest łatwiejszy w obronie, przez co czasami obrońcy mogli odpierać ataki przez cały pozostały czas gry -potencjalnie nawet 8 lub więcej minut. Uznaliśmy, że to zbyt długi impas dla obu drużyn – obrońców i atakujących. Zmiana ta odpowiada sytuacji w trybie Rywalizacji, gdzie zarówno atakujący, jak i obrońcy mają odpowiednią ilość czasu i mamy nadzieję, że sprawi, że gracze nie będą mieć wrażenia, że toczą walkę z czasem, a nie przeciwnikami.

Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnym forum Overwatch – KLIK.

Z czego bardziej się cieszycie – z Hammonda czy może zmian innych bohaterów?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody