Kaplan: anulowaliśmy wiele trybów w ostatnich latach

Kaplan: anulowaliśmy wiele trybów w ostatnich latach

W wywiadzie dla Kotaku Jeff Kaplan odpowiedział na zarzuty społeczności odnośnie nowych trybów. Te są cały czas testowane ale w większości anulowane i wyrzucane do kosza.

Dzieje się tak ponieważ deweloperzy muszą zbalansować dany tryb dla każdej postaci. A to nie jest proste zadanie. I mimo, że jakiś tryb wydaje się idealny to po kilku dniach najczęściej jest wyrzucany do kosza. Właśnie ze względu na problemy z balansem.

Ludzie pomyślą, że zwariowałem mówiąc to, ale my zawsze pracujemy nad jakimiś trybami. Jednak rzadko kiedy dają radość z gry i dają się zbalansować. Są fajne przez pierwszy dzień czy dwan, a potem uświadamiasz sobie, że nie da się go zbalansować w dłuższej perspektywie czasu.

Papa Jeff dodał do swojej wypowiedzi informację, z której wynika, że większość trybów po prpstu nie nadaje się do gry kompetytywnej stąd lądują w Salonie Gier.

Kiedy nowy tryb w Overwatch?

Od premiery gry w Overwatch nie pojawił się żaden tryb dla Szybkiej Gry czy Gier Rankingowych. Mielismy okazję zagrać rankedy w Lucioball, Team Deathmatch czy Capture the Flag jednakże nie są to standardowe tryby kompetytywne.

Podczas BlizzCon 2019 deweloperzy zapowiedzieli nowy tryb rankingowy nazwany Przepychanką (Push). Będzie to pierwszy tryb od początków istnienia Overwatch, który trafi do podstawowe puli na Szybkiej Grze i Grach Rankingowych.

Myślicie, że to dobrze czy źle, ze dostajemy nowe tryby tak rzadko?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody