Od teraz publikujemy na BlizzPlanet.pl

Przejdź

27 bohater – „przeciek” to kolejny fejk

27 bohater – „przeciek” to kolejny fejk

Od kilku godzin na różnych stronach i na kanałach związanych z Overwatchem można znaleźć informacje o 27 bohaterze. Wszystko za sprawą domniemanego leaku, który został opublikowany na 4chanie.

Jak wiemy, Blizzard lubi sprawiać nam niespodzianki. Zaprzeczeniem tego są wszelkie przecieki informacji. Niemniej nie da się przed tym uchronić. Mowa tu jednak o tych bardziej wiarygodnych leakach. Dzisiaj mamy natomiast do czynienia z czymś, do czego trzeba podejść z dużą dawką sceptycyzmu. Oto post zamieszczony na 4chanie.

przeciek

Jak można tu wyczytać, nowym bohaterem miałaby być postać widoczna w historii Moiry. Z pewnością widzieliście ją już nie raz w filmikach i w postach ze spekulacjami.

Miałby to ponoć być omniczny tank, którego nazwa robocza to shiedroid. Posiadałby 650hp, z czego 400 to armor. Jeśli chodzi o umiejętności, na lewej ręce miałby broń podobną do tej D.Vy. Z tym, że zadawałaby 20dps na bliski dystans. PPM to tarcza licząca sobie 1200 punktów. Jest zakrzywiona, by na ataki narażony był tylko tył bohatera. Przypomina Wam to coś? Dodatkowo obrażenia blokowane przez tarczę ładują podstawowy atak – zupełnie jak jest to w przypadku Zarii. Jego umiejętności to sprint trwający trzy sekundy oraz dawanie tarczy sojusznikom – pochłania to jednak część ‚zdrowia’ jego głównej osłony.

Jest tu też kilka informacji niezwiązanych z 27 postacią. Liao ma się pojawić na Blizzconie, Królowa Junkertown w czerwcu, kolejną mapą ma być wspominana w historii Symmetry Utopaea (2cp), a Insurekcja 2018 ma dziać się podczas Kryzysu Omnicznego.

Przejdźmy teraz do fazy obalania.

Co jest nie tak z tym „przeciekiem”?

  • Coś zaczęło śmierdzieć już na samym początku. Autor przedstawia się jako visual designer Blizzarda. Dlaczego ktoś miałby narażać swoją karierę dla odrobiny uwagi w internecie? To nawet nie jest strzał w stopę, to cała seria.
  • Co więcej, visual designer nie posiadałby raczej tak rozległej wiedzy na temat dokładnych liczb związanych z bohaterem. W końcu te wartości są zazwyczaj ciągle testowane i dopasowywane na tym etapie.
  • Umiejętności shiedroida nie do końca tworzą logiczną całość.
  • Czy nie jest co najmniej nieco dziwne, że postać nadal nie ma imienia? Powinna pojawić się za jakieś 3 miesiące, a nadal używa się jej nazwy roboczej…?
  • W całym poście wiele jest porównań do innych postaci – Rein i Orisa, broń D.Vy, tarcza Zarii, sprint Żołnierza… To bardzo nie w stylu Blizzarda. Bohaterowie mają unikalne umiejętności (w większości – akhem akhem Moira i Zenyatta). W końcu w grze mamy do czynienia z bardzo szerokim spektrum postaci, których bronie znacząco się różnią.
  • Należy też dodać, że według tego co powiedział Jeff w nowej wiadomości od twórców, bohater 27 jest kimś bardzo potrzebnym. Nie jestem pewna, czy potrzeba nam kolejnej tarczy.
  • Miejsce przecieku też jest nieco podejrzane. 4chan nie należy do miejsc zbyt przychylnych Overwatchowi. Dlaczego nie Reddit? Trzeba jednak zaznaczyć, że i na 4chanie pojawił się prawdziwy leak.

 

Co o tym wszystkim myślicie? Daliście się nabrać?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody