Kompozycja drużyny w Overwatch bez DPSa?

Kompozycja drużyny w Overwatch bez DPSa?

Rozgrywki profesjonalnych zespołów często przynoszą nam niespodzianki oraz pokazują jak nieszablonowo można podejść do rozgrywki na dowolnej mapie w Overwatch. Wszyscy gracze wiedzą jak ważne jest posiadanie w kompozycji swojej drużyny bohaterów ataku. Czy da się jednak stworzyć solidnie działający zespół bez nich, opierając się całkowicie na wsparciu i tankach?

maxresdefault-2

Finowie z drużyny Ninjas in Pyjamas wiedzieli jak zaskoczyć swoich przeciwników z Team Dignitas, podczas meczu grupowego rozgrywanego w ramach Lenovo Cup. Kompozycja zespołu, który atakował na mapie Hollywood wyglądała następująco: Ana, Zenyatta, Lucio, Wieprz, Reinhardt oraz Zaria.

Pierwsze, co rzuca się w oczy, jest to oczywiście brak poważnego źródła obrażeń. Ograniczone możliwości w tym zakresie rekompensuje fakt, że niektórzy bohaterowie w takim zestawieniu mogą szybko naładować swoje umiejętności specjalne.

Kluczową rolę w całej układance zajmuje…Ana, która bardzo szybko może naładować swój ultimate, przy obecności aż 3 tanków. Im bardziej przeciwnicy chcą utrudnić nam życie, tym szybciej Ana kolejny raz będzie gotowa do użycia swojego „Q”. Połączenie jej Nanowzmocnienia, wraz z (najlepiej) Reinhardtem, może poważnie zatrząść dowolnie skonstruowaną obroną przeciwnika. To jednak nie koniec zadania zakonnika w wielkiej zbroi – zaraz po udanej szarży może on powalić pozostałych przeciwników Zdruzgotaniem.

Gra reszty zespołu opiera się na używaniu swoich umiejętności (nie tylko specjalnych!), głównie w celu wspomagania combo Ana + Reinhardt. Warto wyszczególnić tutaj rolę Zenyatty, który dzięki swoim Kulom Rozdarcia pozwoli na skupienie ognia na największym zagrożeniu. Wieprzu za pomocą swojej broni podstawowej wykończy przeciwników, lub rozbije skondensowaną obronę, używając Świniaka.

Czy jesteście w stanie wymienić równie niestandardowe kompozycje zespołu, które łatwo mogą zaskoczyć przeciwnika?

Czekamy na informacje w komentarzach!

Skomentuj post i wygrywaj nagrody