Napisał ponad 70 stronicowy poradnik do mety goats!

Napisał ponad 70 stronicowy poradnik do mety goats!

Goats Meta jest grana już od ponad roku. Jeden trener postanowił napisać poradnik jak skutecznie grać tą kompozycją na ponad 70 stron!

Jeśli chcecie osiągnąć lepsze wyniki w grach rankedowych, to jest najlepsza okazja. Za jakiś czas meta goats pójdzie w zapomnienie. Ale zanim to nastąpi macie jeszcze sporo czasu na poprawę swoich umiejętności w grze.

Za poradnikiem stoi byly już trener drużyny Uprising Academy, która gra w ramach Overwatch Contenders. Stworzył obszerny poradnik jak grać w świecie mety goats w taki sposób aby się nie wypalić. Na najwyższym szczeblu rywalizacji granie innymi kompozycjami po prostu nie spełnia swojej roli przez co spora część graczy może czuć frustrację.

Jeśli zatem chcecie jeszcze poprawić swoje umiejętności i niekoniecznie w samej mecie goats koniecznie przeczytajcie obszerny poradnik, w którym uwzględnione są pro tipy dla poszczególnych postaci. Znajdziecie tu wszystkie informacje o zarządzaniu umiejętnościami co pozwoli Wam też skutecznie używać ich w innych kompozycjach.

Link do poradnika znajdziecie tutaj.

Skomentuj post i wygrywaj nagrody