Nareszcie dobre wieści dla mainów Reinhardta!

Nareszcie dobre wieści dla mainów Reinhardta!

Jak pewnie zauważyliście, w pewnym momencie nasz drogi staruszek po prostu się zepsuł. Reinhardt, bo o nim mowa, dość długo mierzył się z różnymi… problemami. Na szczęście ekipa od Overwatcha nareszcie przeszła od słów do czynów!

Forum battle.net to jedno z najlepszych miejsc, gdzie można dzielić się problemami i pomysłami związanymi z grą. A od jakiegoś czasu bardzo dużo mówi się tam o Reinhardcie. Zupełnie jakby ostatnio zestarzał się o dobrych kilka lat – spadła skuteczność zamachów młotem i szarży, spadła też oczywiście jego wybieralność. Na szczęście nad problemami Wilhelma, tak licznie opisywanymi na forum, pochylił się sam Jeff Kaplan. Cóż, właściwie nie Jeff, a raczej zespół programistów. Ale to wujaszek Kaplan dopilnował, by autorzy skarg i zgłoszeń nie czuli się ignorowani.

Po obietnicach, że ekipa przyjrzy się bliżej opisywanym problemom, nareszcie nadeszła pora na prawdziwą pomoc. Przynajmniej na Serwerze Testowym. W patchu wprowadzonym wcześniej w tym tygodniu zmieniono między innymi prędkość zamachnięcia młotem czy hitbox Ognistego Uderzenia. To jednak o wiele za mało. W noc między piątkiem a sobotą wyszła jeszcze jedna łatka, zapowiadana wcześniej przez Jeffa na forum Blizzarda. W podlinkowanym poście zobaczyć możemy listę wprowadzonych zmian oraz tych, które pojawią się z kolejną aktualizacją. Obecna wersja PTR to 1.13.0.0.38215.

Oto lista rozwiązanych problemów i zmian:

  • Hitbox Ognistego Uderzenia był za mały
  • Problemy z młotem spowodowane “lagami”
  • W patchu 1.13 zwiększono prędkość młota o 10%
  • Bugi przerywające animacje (również te spowodowane “lagami”)
  • Animacje Ognistego Uderzenia i Szarży są odpowiednio zsynchronizowane niezależnie od opóźnienia sieci
  • Szarża już nie odpycha przeciwników, a niezawodnie ich przygwożdża (przynajmniej w sytuacjach, które ekipa była w stanie odtworzyć i potwierdzić błąd)
  • Szarża przygwożdża też przeciwników kiedy poruszamy się w górę stromych schodów lub rampy

Jakby nie patrzeć, jest to dość imponująca lista. Ile zgłoszonych i potwierdzonych problemów pozostało do rozwiązania?

Tylko jeden:

  • Zdruzgotanie nie ma efektu na wrogach w niektórych sytuacjach.

Nie wiemy, jakie scenariusze przetestuje i naprawi team Overwatcha. Mają jednak zamiar tego dokonać wraz z kolejną aktualizacją.

Czy Reniowi uda się wrócić do gry? Miejmy nadzieję, że zmiany wyjdą mu na dobre i wkrótce pojawią się na serwerach live!

Kategoria:Aktualności

Komentarze

Powiązane artykuły