Obrażenia od upadku w Overwatch było testowane przez deweloperów!

Obrażenia od upadku w Overwatch było testowane przez deweloperów!

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego spadając z dużej wysokości bohaterowie nie tracą punktów życia? Blizzard wyjaśnił kwestię obrażeń od upadku!

Upadek z dużej wysokości w wielu grach zawsze kończył się otrzymaniem określonych obrażeń. Różnica w wysokości decydowała o tym czy przeżywaliśmy czy ginęliśmy. Jeff Kaplan ujawnił na forum Battle.Net, że deweloperzy pracowali nad tą funkcjonalnością jednak ostatecznie nie sprawdziła się i zrezygnowali z tego pomysłu.

Swoją decyzję podjęli na podstawie Wdowy, Fary i Żniwiarza, którzy wykorzystywali swoje umiejętności celem przemieszczenia. Jeff Kaplan przyznał, że mechanika Wdowy wymagałaby aby ta chcąc zejść z dachu bądź jakiejś kładki musiałaby użyć ponownie umiejętności linki natomiast bardzo dziwnie wyglądała kwestia u Fary, której latanie i lądowanie mogłoby powodować insta śmierć.

Rzecz jasna Blizzard testował różne rozwiązania ale zmiennych było tak wiele, że niektórzy gracze mogliby zarzucać firmie niesprawiedliwe rozłożenie obrażeń podczas uderzenia w powierzchnię.

Skomentuj post i wygrywaj nagrody