Ogromna aktualizacja PST – zmiany Mei oraz Żniwiarza i nie tylko

[mashshare]
Ogromna aktualizacja PST – zmiany Mei oraz Żniwiarza i nie tylko

Opcja unikania gracza jako sojusznika to zaledwie drobna część tego, co wprowadza patch 1.22. Przekonajcie się sami.

Mieliście plany na wieczór inne niż siedzenie przed komputerem? Cóż, może pora to przemyśleć. Właśnie na Serwerze Testowym pojawiła się duża aktualizacja, ważąca ponad 14GB. To musi być coś wielkiego, prawda?

Najważniejsze zmiany:

ZMIANY MAP

Blizzard World

  • Przesunięto pierwszy checkpoint ładunku (Pylon Terrace) o 10 metrów w tył

ZMIANY OGÓLNE

Ogólne

  • Gracze mają do dyspozycji funkcję “Unikaj jako sojusznika” w rozwijanym menu na profilu gracza [więcej na jej temat TUTAJ]

Bohaterowie

  • Karta Sombry “Zhakowani wrogowie” wyświetla również ofensywne asysty
  • Złota broń Brigitte zmienia też kolor tarczy
  • Zmieniono kwestię super-zdolności Łaski

ZMIANY U BOHATERÓW

D.Va

Mikro-pociski

  • Zmniejszono obrażenia spowodowane eksplozją z 6 do 4

Mei

Blaster Endotermiczny

  • Wiązka przenika przez wrogów

Komentarz twórców: Ta zmiana pomaga Mei w walce z wrogami stojącymi blisko siebie i pomaga jej zamrażać ofiarę nawet jeśli ktoś stanie na drodze. Dodatkowo zmiana ta pomaga też jej super-zdolności zamrażać więcej celów, zwłaszcza jeśli są blisko siebie. Ale uwaga: jej ataki przenikają przez wrogów, jednak nadal nie przechodzą przez tarcze i bariery. 

Żniwiarz

Wirująca Śmierć

  • Przeładowuje po użyciu Piekielne Strzelby

Postać Upiora

  • Premia do szybkości wzrasta z 25% do 50%
  • Możliwe jest teraz przerwanie umiejętności poprzez naciśnięcie Shiftu lub użycie ataku podstawowego.

Komentarz twórców: Te zmiany pozwalają Żniwiarzowi na skuteczniejsze korzystanie z Formy Upiora jako ucieczki, ale dają też nowe możliwości, jak pościg za kluczowymi celami.

Zenyatta

Kula Rozdarcia

  • Szybkostrzelność ataku alternatywnego zmniejszona o 15%

Komentarz twórców: Zenyatta powinien być w stanie zadawać poważne obrażenia, zwłaszcza jak na bohatera wsparcia, jednak jego alternatywny atak był nieco za mocny. Ta zmiana utrzymuje ilość zadawanych obrażeń, ale zmniejsza nieco DPS (damage per second – obrażenia na sekundę) i utrudnia wielokrotne trafienie na większej odległości.

Drobnych zmian doczekała się też Moira – jej umiejętności stają się bardziej przezroczyste im bliżej kamery gracza się znajdują. Tak więc Koalescencja nie będzie już nam przysłaniać tego, co się dzieje.

Poza tym od teraz wybrać bohatera możemy klikając na niego dwukrotnie w menu wyboru przed rozpoczęciem rozgrywki, zmieniono też kategorie raportowania graczy.

Pełną listę zmian wraz z poprawkami błędów i pełnym komentarzem twórców znajdziecie na oficjalnym forum pod tym linkiem.

Co sądzicie o nowym patchu? Czy zmiany u bohaterów wpłyną jakoś na jakość waszej rozgrywki?

[mashshare]
Skomentuj post i wygrywaj nagrody