Patch 1.16 – jakie zmiany weszły w życie wraz z Halloween?

Patch 1.16 – jakie zmiany weszły w życie wraz z Halloween?

Pisaliśmy już Wam o błędach, teraz pora na zamierzone zmiany, wprowadzone przez twórców. Tych również jest niemało.

Jak wszyscy już pewnie wiedzą, główną gwiazdą aktualizacji jest Halloweenowa Groza 2017.

Przez następne trzy tygodnie będziemy świętować najstraszniejszy czas w roku podczas specjalnego wydarzenia sezonowego. Powiększ swoją kolekcję elementów tematycznych i przeżyj mrożącą krew w żyłach opowieść w naszej rozróbie: Zemsta dr. Złomensteina. W tym roku dodaliśmy do niej tryb gry bez końca oraz tablice wyników, które pozwolą upamiętnić graczy, którzy wytrzymali najdłużej w walce ze złym doktorem. Dodatkowo, poza zeszłoroczną kolekcją Halloweenowej Grozy, do odblokowania będzie ponad 50 nowych elementów sezonowych – w tym legendarne skórki takie jak skórka Drakula dla Żniwiarza, skórka Van Helsing dla McCree, skórka Lata 80. dla Zarii i skórka Smoczyca dla Symmetry.

Więcej o trybie i elementach kosmetycznych możecie znaleźć w jednym z naszych poprzednich tekstów, o tutaj. Warto też dodać, że ubiegłoroczne zwycięskie pozy (nagrobki) w tym roku nie są możliwe do zdobycia w skrzynkach (z wyjątkiem Żniwiarza). Można je za to kupić po niższej cenie 75 kredytów. Nowe, dyniowe pozy, są do zdobycia w skrzynkach i do kupienia za 225 kredytów.

Przejdźmy więc do tych bardziej ogólnych zmian.

Bohaterowie

  • Ogólne
    • Od teraz, super-zdolność będzie zużywana dokładnie w momencie jej aktywowania, a nie jak poprzednio – chwilę po jej uruchomieniu. Co to oznacza? Dla przykładu, kiedy grający Luciem naciśnie q, a jego bohater zostanie zabity przed właściwą aktywacją ulta (uderzenie w ziemię) to tak czy siak super zdolność zostanie całkowicie zużyta.
      Ogłuszenie podczas animacji nie będzie anulować ulta Gengu (tak jak wygląda to też w przypadku Żołnierza, Bastiona, Łaski, Torbjorna i Wdowy). Wszystkie pozostałe super-zdolności mogą być przerwane zarówno przez ogłuszenie, jak i przez EMP Sombry.
  • D.Va
    • Dopalacze – od teraz gracze mogą mieć większą kontrolę nad tą zdolnością przytrzymując Shift. Zwolnienie przycisku zakończy działanie umiejętności. Opcja ta jest dostępna w menu w zakładce ‘Sterowanie’.
  • Genji
    • Smocze Ostrze nie jest już przerywane przez ogłuszenie lub hakowanie (jak wyżej)
  • Orisa
    • Turbodoładowanie może zostać przerwane przez ogłuszenie lub hakowanie
  • Sombra
    • Od teraz hackowanie przerywa następujące ulty podczas momentu przed ich właściwym uaktywnieniem: Nanowzmocnienie Any, Turbodoładowanie Orisy, Zamieć Mei, Zdruzgotanie Reinhardta oraz Wezwanie Mecha D.Vy

Interfejs

  • Mapy typu szturm
    • Podczas przejmowania punktu, znacznik wyświetlający poziom kontroli jest podzielony na trzy segmenty i będzie dysponował sygnałem dźwiękowym oraz animacją po osiągnięciu każdego z trzech.
    • Liczba obrońców będzie pokazywana wraz z liczbą napastników, tuż pod znacznikiem wyświetlającym poziom przejęcia punktu.

Bug fixy

  • Ogólne
    • Od teraz wyciszeni gracze nie mogą się “odciszyć” poprzez opuszczenie i ponowne dołączenie do czatu głosowego
  • A.I
    • Naprawiono buga powodującego, że boty zacinają się po przejściu pod tunelem pod punktem Uniwersytetu na Oazie
  • Rywalizacja
    • Naprawiono błąd, który kończył mecz z wynikiem remisu, gdy obie drużyny wygrały swoje pierwsze natarcia na punkt (1:1) na mapach Hanamura, Kolonia Księżycowa Horyzont, Świątynia Anubisa oraz Zakłady Volskaya Industries
  • Gry dowolne
    • Naprawiono bug uniemożliwiający zmianę szybkości przejmowania
    • Naprawiono błąd, który powodował brak ustawienia szybkości projectile D.Vy
  • Bohaterowie
    • Naprawiono błąd powodujący brak reakcji powodowanej użyciem Rakiet D.Vy przy użyciu kontrolera z włączonymi wibracjami
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że piłka Lucio (z emotki) przy 30 FPS leciała w niewłaściwym kierunku
    • Naprawiano buga powodującego zachowanie momentum przez Łaskę po przerwaniu Anioła Stróża podczas lotu
    • Naprawiono błąd, przez który gracze odradzali się jako inni bohaterowie po Wskrzeszeniu
    • Naprawiono błąd, który powodował deformacje klatki piersiowej Wieprza podczas używania emotki “Laba”, podczas gry wybrana była skórka “Przynęta na Rekiny” lub “Korsarz”
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że sojusznicy nie słyszeli dźwięków wydawanych przez wieżyczki Symmetry
    • Torbjorn – naprawiono błąd, który powodował brak animacji wyboru broni kiedy anulowano umieszczenie wieżyczki
  • Mapy
    • Naprawiono błąd pozwalający niektórym bohaterom na utknięcie za beczką w okolicy ostatniego punktu na Junkertown
    • Naprawiono błąd powodujący pojawienie się czarnego pola jeśli patrzyliśmy za długo na miasto robotów na King’s Row (szczerze mówiąc nie mamy pojęcia, o co może tu chodzić 😀 )
    • Naprawiono błąd, który pozwalał Sombrze dostać się do niedostępnych miejsc na mapie Zakłady Volskaya Industries
    • Naprawiono błąd dotykający map Ilios, Wieża Lijang, Nepal, i Oaza, przez który wskaźnik dogrywki (overtime) nie odnawiał się po odwróceniu ról przy przejmowaniu punktu, gdy obie drużyny miały 99%
  • UI
    • Nakładka celowania ze snajperki Wdowy nie pojawia się już przy obserwowaniu gry z trzeciej osoby

 

 

Źródło: playoverwatch.com

Komentarze

Powiązane artykuły