Poradnik do Zemsty Dr. Złomensteina

Poradnik do Zemsty Dr. Złomensteina

Halloweenowa rozróba ponownie przyciąga do siebie masę graczy, którzy chcą osiągnąć jak najwyższe wyniki w tym trybie. Zastanówmy się więc w jaki sposób grać, aby i w tym roku popsuć plany złego naukowca, zdobywając przy tym jak najwięcej punktów.

Zanim jednak przejdziemy do porad zastanówmy się błyskawicznie na czym ten tryb polega, bo być może jest tu kilka osób, które jeszcze nie miały okazji pobawić się w tym trybie gry.

Zemsta Dr. Złomensteina jest trybem, w którym wraz z 3 innych graczy bronimy bramy zamku Eichenwalde przed falami tzw. złomników wspomaganych co jakiś czas przez Mord-opony naszego naukowca oraz bossów: Żniwiarza, Wieprza, Symmetrę, Złomiarza oraz Łaskę. Nasi przeciwnicy kontrolowani są przez sztuczną inteligencję, ale posiadają o wiele więcej życia niż gracze. W dodatku w większości zachowują swoje zdolności. Podstawowy tryb gry kończy się, gdy przetrwamy do końca odliczania czasu i zabijemy wszystkich bossów (co da nam zwycięstwo), bądź jeśli wszyscy gracze zginą jednocześnie czy zostanie zniszczona brama (co da wam przegraną).

W tym roku został jeszcze dodany tryb “Endless”, w którym po przetrwaniu 12 fal przeciwników czeka nas jeszcze 16 bonusowych fal o rosnącej trudności, często z wieloma bossami jednocześnie. Gdy przeciwnicy zniszczą bramę lub zabiją wszystkich jednocześnie po dwunastej fali, tak czy siak poskutkuje to naszą wygraną. W rozróbie mamy do wyboru 4 bohaterów: Anę, McCree, Hanzo i Żołnierza: 76, a dodany w tym roku tryb poszerza pulę dostępnych postaci o Genjiego, Torbjorna, Trupią Wdowę i Zenyattę.

Są 2 typy złomników: pierwsze są powolne, nie atakują graczy, ale cały czas przemieszczają się w stronę bramy i wybuchają, gdy dotrą do niej. Drugi typ natomiast skupia się cały czas na graczach, zasypując ich swoimi pociskami. Nie zadają one natomiast obrażeń bramie.

Mord-opony działają podobnie co super zdolność Złomiarza, jednak nie poruszają się z taką prędkością jak po buffie. Ich celem, tak jak w przypadku pierwszego typu robotów jest brama. Mogą one nacierać z trzech stron: lewej, prawej oraz środka. Często bohaterowie dają znać, z której strony nadjeżdża kolejna, tak więc słuchajcie podpowiedzi, które wam dają.

BOSSOWIE

Czas zająć się sojusznikami złego naukowca. Omówmy więc dokładniej w jaki sposób zachowują się na polu walki.

Żniwiarz

Żniwiarz jest pierwszym przeciwnikiem, z którym się zmierzycie. Mimo iż zaczyna z górnej części mapy, to zawsze teleportuje się on na jej środek. Po otrzymaniu pewnej ilości obrażeń zawsze wchodzi w Postać Upiora, dlatego lepiej szybko wymusić na nim użycie tej zdolności, aby McCree bez problemu mógł użyć nań ulta. Ana może swoim granatem uniemożliwić mu leczenie z ataków, jednak jeśli użyje go przed zmianą w upiora, to debuff zostanie usunięty. Choć nie jest on trudnym przeciwnikiem, może dość długo odciągać uwagę, aby złomniki mogły spokojnie przedostać się do bramy. Pilnujcie się więc.

Wieprzu

Hitbox Wieprza powoduje, że ciężko go nie trafić, dlatego po skupieniu się na nim przez każdego, prawdopodobnie zginie dość szybko. Jeśli jednak uda mu się przetrwać wystarczająco długo, to naładuje sobie super-zdolność. Dlatego warto na niego zachować Strzałkę Usypiającą lub Granat Błyskowy. Jednak ogólnie nie jest on tak groźny jak inni, dlatego warto Wieprza przez jego wytrzymałość zostawić na koniec, jeśli poza nim jeszcze pojawia się ktoś inny.

Symmetra

Nowy przeciwnik  w tegorocznej edycji zawsze pojawia się po lewej stronie mapy i ustawia generator osłon, po czym zaczyna nacierać na bohaterów, idąc w stronę bramy. Jeśli nie jesteście w stanie zabić jej na dystans, wspomniane umiejętności, które mogą zablokować ult Wieprza, przydadzą się, gdyż resetują bonus do obrażeń jej Podstawowego Ataku. Najlepiej jednak będzie, jeśli wyeliminujecie ją z większej odległości.

Złomiarz

Dr. Złomenstein zawsze pojawia się na podwyższeniu na środku i nigdy się stamtąd nie rusza, przez co łatwiej można go załatwić takim Hanzo. Nie musi on jednak przeładowywać, więc będzie strzelał granatami dopóki ktoś go nie zabije. Na szczęście nie może używać niczego innego poza Podstawowym Atakiem. W przeciwieństwie do Wieprza jest on bardzo solidnym źródłem obrażeń, dlatego lepiej zabić go niż jego najlepszego kumpla.

Łaska

Łaska pojawiając się w grze wskrzesza Złomiarza, Wieprza i Żniwiarza, a następnie zaczyna biegać za Wieprzem i leczyć go. Wtedy jest oczywiście jeszcze trudniejszy do zabicia, więc nie ma sensu by skupiać na nim jakiegokolwiek ognia. Aby jak najszybciej skończyć tę walkę, ważna jest odpowiednia kolejność zabijania potworów. Najlepiej zacząć od Wiedźmy, później zająć się Żniwiarzem i Złomiarzem, a na końcu zająć się Wieprzkiem. Poniżej znajdziecie rozpiskę czasową pojawiania się konkretnych przeszkód.

W tej rozróbie bardzo ważna jest koordynacja całego zespołu. Istotne jest, by każdy bohater wykonywał swoją rolę poprawnie, dlatego teraz omówię, co każdy powinien robić podczas gry.

PRZEJDŹ NA KOLEJNĄ STRONĘ

Kolejna strona

Kategoria:Aktualności, Poradniki

Komentarze

Powiązane artykuły