Ranking bohaterów ofensywy – Styczeń 2017

Ranking bohaterów ofensywy – Styczeń 2017

Wielu graczy przeszukuje internet z zapytaniem – “która postać ofensywna jest najlepsza”. Sprawdźcie jak wygląda ranking w miesiącu Styczeń 2017.

Jak wszyscy dobrze wiemy, to, która postać jest obecnie najczęściej używana przez graczy jest ustalane przez profesjonalistów i ich podejście do zmian po patchach, które sprezentował nam Blizzarda. Często zmiany są tylko kosmetyczne, ale mimo to sprawiają, że dana postać spada w rankingu nawet o kilka pozycji w dół. Pośród zwykłych graczy sytuacja ta działa trochę inaczej, ale niejednokrotnie ma podobny efekt jak w prorozgrywkach. Dlatego bardziej ambitni gracze, którzy chcą polepszyć swoje umiejętności poszukują wskazówek i porad jakie postacie są aktualnie na topie i jakimi należy grać w danym tygodniu / miesiącu. Prezentujemy Wam ranking bohaterów ofensywnych w styczniu 2017.

7. Smuga

Najniżej w rankingu obok innej kobiety znalazła się Smuga. Dlaczego? Nie dlatego że jest słabym bohaterem, lecz dlatego że raczej mało kto nią gra. Zwłaszcza niskie dywizje unikają jej jak ognia. Mała pojemność magazynka, stosunkowo mniejsze obrażenia w odniesieniu do większości bohaterów. Wymaga zgrania z drużyną na wysokim poziomie oraz przede wszystkim – pomysłu na grę. Nadaje się do bardziej skomplikowanych taktyk, ale o tym jak ją zastosować w różnych kombinacjach dowiecie się niedługo.

Kolejna strona

Kategoria:Aktualności, Poradniki

Komentarze

  • Podsumowując, ludzie grają tym, co najprostsze i najbardziej efektowne. Osobiście uwielbiam grę Smugą, Sombrą i Farą, bo potrzeba czegoś więcej, niż tylko primary attack, żeby odnieść nimi sukces. Czasami lubię zagrać Żniwiarzem, ale robię to wyłącznie ze względu na jego charakter. Sam gameplay nie przynosi mi tyle frajdy.

Powiązane artykuły