Od teraz publikujemy na BlizzPlanet.pl

Przejdź

Szczegół, zmieniający grę Żniwiarzem i Gengu – tego potrzebujemy?

Szczegół, zmieniający grę Żniwiarzem i Gengu – tego potrzebujemy?

Jak to mówią – mała rzecz, a cieszy. Jeden z naszych współpracowników zamieścił ostatnio na Reddicie propozycję drobnej poprawki dla Gengu i Żniwiarza. Pomysł został tak pozytywnie odebrany przez społeczność, że aż dziwi, iż jeszcze nie ma go w grze. O co takiego chodzi?

Jak wiemy, wyczucie gry i postaci, którą gramy, jest bardzo ważne. Jednak w Overwatchu liczy się wszechstronność i opanowanie wielu bohaterów. Dlatego początki bywają trudne. Po kilkunastu – kilkudziesięciu godzinach grania jedną postacią już z pewnością będziemy orientować się w cooldownach oraz czasach trwania umiejętności.

Wspomniany post składał się tylko z gifu. Oto on:

Chodzi rzecz jasna o timery na środku ekranu.

Oczywiście, w tej grze wszystkim umiejętnościom towarzyszą specyficzne efekty dźwiękowe. Po co więc zaśmiecać pole widzenia dodatkowymi bajerami? To bardzo dobre pytanie. Ale skoro tak, to dlaczego D.Va ma timer dopalaczy, skoro trwają one tylko dwie sekundy?

Opinie są mieszane, jednak z przewagą pozytywnych. I żartów, w końcu to Reddit. Oto kilka odpowiedzi z forum.

Zawsze spodziewam się, że blok Gengu potrwa nieco dłużej, przez co umieram. Nigdy o tym nie pomyślałem, ale tego potrzebuję.

Wskaźniki pasujące do dźwięków zawsze sprawią, że gra będzie bardziej przystępna. Świetny pomysł.

Wydaje się to pomocne dla nowych graczy, jednak ja osobiście wolałbym nie mieć czegoś takiego; po ~70 godzinach na Genjim wiem ile trwa Deflect, jednak wciąż to niezły pomysł.

Rzeczy, które ułatwiają grę, nie zawsze ją poprawiają.

Jak myślicie, czy ten drobny szczegół powinien się znaleźć w grze? Czy może to zbędne uproszczenie?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody