[TOP 5] Obiecujących koncepcji bohaterów

[TOP 5] Obiecujących koncepcji bohaterów

Nowy bohater powinien być…? Każdy ma inne oczekiwania, więc pomysłów powinno być wiele. Dzisiaj mamy dla Was zestawienie najciekawszych koncepcji. Koniecznie je sprawdźcie!

Jako iż nowy bohater jest już podobno w fazie testów wewnętrznych, postanowiliśmy przygotować dla Was zestawienie najciekawszych koncepcji, jakie do tej pory pojawiły się w sieci. Pojawienie się nowej postaci zawsze wiąże się z lawiną ekscytacji i zapchanymi serwerami, co oznacza iż społeczność wręcz uwielbia poznawać nowych członków Overwatch. Fani tej produkcji stale tworzą rozmaite koncepty i grafiki, które inspirują Blizzarda do działania. Takich prac jest naprawdę wiele, aczkolwiek tylko niektóre z nich przebiły się do szerszego grona. Kto znalazł się wśród obiecującej piątki? Przekonajcie się!

RIVET

Twórca: Rafael Zanchetin

Rivet to bohaterka, która może walczyć z dystansu, przecinać ściany, uderzać wielu wrogów jednocześnie i oślepiać ich dymem.

Umiejętności: 

  • Light Pistol – broń, której nie trzeba przeładowywać, gdyż funkcjonuje z opcją przegrzewania się. Można ją ostudzić za pomocą umiejętności “E”, bądź odczekać określoną chwilę.
  • Screwdriver – uderzenie w zwarciu, które lekko odrzuca trafionych bohaterów. Umiejętność ostudza również główną broń Rivet.
  • Drill – umiejętność podobna do “Shifta” Genjiego, która pozwala przecinać ściany i lekko odrzucić trafionych przeciwników.
  • Smoke Bomb – tworzy chmurę dymu ograniczającą widoczność.

ZAMEEN

Twórca: Mario Manzanares

Zameen to bohater wykorzystujący moc trucizn, w połączeniu z nowoczesną technologią. Potrafi również kontrolować światło, podobnie do Symmetry.

Umiejętności:

  • Snake Bites – jego broń wystrzeliwuje pociski dalekiego zasięgu. Naciśnięcie “Shift” zmienia Snake Bites na Shisha Cannon, jego drugą broń.
  • Shisha Cannon – broń, która tworzy natrysk z trucizny, która oczywiście zatruwa bohatera zadając mu obrażenia w czasie.
  • Snake Charmer – umiejętność “E” tworzy świetlistego węża, który atakuje oznaczonego przeciwnika. Gdy wąż ugryzie wroga, wybucha ogłuszając go i tworząc trującą chmurę.
  • Shisha Bomb – super-umiejętność Zameena uwalnia potężną chmurę trucizny, która zatruwa wszystkich wokół i zadaje im obrażenia w czasie.

LYRA

Twórca: Carlos Ruiz

Lyra to coś w rodzaju myśliwego, którego zadaniem jest polowanie na tanków takich jak Reinhardt zamiast skupiania się na słabszych celach.

Umiejętności:

  • Bolt Action Rifle – domyślną bronią Lyry jest wolno strzelający karabin o małym magazynku ale dużej celności. Ponadto zadaje duże obrażenia i świetnie nadaje się do niszczenia barier.
  • Incendiary Capsule – zdolność “E” wystrzeliwuje kapsułę z karabinu, która wybuchając podpala niewielki obszar.
  • Sedative Capsule – jej zdolność “Shift” wystrzeliwuje kapsułę, która spowalnia trafionego przeciwnika. Posiada 2 ładunki tej umiejętności, a dwukrotne trafienie tego samego celu usypia go.
  • Derven – jej ptak o imieniu Derven lata okresowo wokół mapy i oznacza jednego przeciwnika czyniąc go widocznym przez ściany.
  • Derven Strike – jej super-zdolność pozwala na zrzucenie 3 bomb na przeciwników z lotu ptaka – Dervena.

PORTAGUE COLD

Twórca: Rafael Zanchetin

Portague Cold to szaleniec rzucający najróżniejszymi fiolkami z chemikaliami. Zadaje obrażenia w czasie, leczy oraz posiada zdolność CC (Crowd Control – Kontrola Tłumu).

Umiejętności:

  • Debilitating Vial – jego podstawowym atakiem jest rzut fiolką, której wybuch zadaje obrażenia w czasie.
  • Rejuvenating Vial – drugorzędny atak podstawowy to rzut leczącą fiolką, która uzdrawia trafionego sojusznika.
  • Mobility Vial – jego “E” to debuff i buff, czyli przyspiesza sojuszników, a spowalnia przeciwników.
  • Debilitating Aura – jego umiejętność pasywna zapewnia mu toksyczną chmurę, którą pozostawia za sobą, gdy otrzyma jakiekolwiek obrażenia.
  • Mayhem – jego super-zdolność to rzut kilkoma fiolkami, które mieszają w głowach przeciwników. Zmieszanie powoduje zmianę sterowania, czyli np. W działa jak S itd.

JADE

Twórca: Julian del Rey

Jade to ciężko opancerzona bohaterka o dużej mobilności wyposażona w blaster plazmowy i gigantyczny miecz fotonowy. Jest to również siostra Fary (komiks).

Umiejętności:

  • Viper Bit – jej główny atak to pocisk plazmowy wystrzelony z miotacza.
  • Plasma Wave – jej alternatywny atak to naładowanie długodystansowej fali plazmowej.
  • Photon Sword – umiejętność “E” także ładowana, uwalnia energię z miecza i szybko przeskakuje do przodu, jednocześnie rzucając przed sobą miecz i zadając obrażenia.
  • Ultra-Shield – tworzy na sobie barierę niczym Zaria, aczkolwiek jej tarcza odbija nadciągające ataki i nieco leczy Jade.
  • Earthwave-Shock – jej super-zdolność pozwala jej na wywrócenie przeciwników i zadanie na sporym obszarze ogromnych obrażeń.
  • Armor Mods – jej zdolność pasywna pozwala jej skakać wyżej niż inni bohaterowie, dzięki zmodyfikowanej zbroi.

Wszyscy Ci bohaterowie prezentują się naprawdę obiecująco i aż nie chce się wierzyć, że jeszcze nie pojawili się w Overwatch. Każda z przedstawionych wyżej postaci dysponuje nową i oryginalną mechaniką, która mogłaby przynieść ze sobą powiew świeżości do gry. Ponadto zauważyliście, że graczy ciągnie do bohaterów dysponujących truciznami? W tym miejscu trzeba również przyznać, iż fani Overwatcha są wyjątkowo ambitni i kreatywni. Warto również pogratulować wyżej wymienionym autorom tych koncepcji, gdyż wykonali naprawdę kawał dobrej roboty.

Nowy bohater jest już w drodze. Myślicie, iż będzie to ktoś nadzwyczajny i oryginalny? Pozostaje nam jedynie czekać na pierwsze zajawki z nim powiązane.

Co sądzicie o tych koncepcjach? Który pomysł spodobał Wam się najbardziej? Którego z tych bohaterów chcielibyście spotkać w Overwatch?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody