Wieprzu – poradnik

Wieprzu – poradnik

W dzisiejszym materiale przedstawię kilka wartościowych porad dla fanów Wieprza.

Wieprzu jest bardzo silnym tankiem, wręcz maszyną do zabijania. Jego wysokie zdrowie, ogromne obrażenia, oraz samoleczenie sprawiają, że sam ma możliwość zrobić wiele w kierunku wygrania gry.

 

Zacznijmy od umiejętności

Jego główna broń – Szmelcownica, ma możliwość strzelania na dwa sposoby: lewy przycisk myszy – przystosowany do walki na bliski dystans, oraz prawy przycisk myszy – strzał pozwalający zabrać większe obrażenia przeciwnikom na średnim dystansie.

Pod shiftem znajduje się umiejętność “Hak na łańcuchu” – dzięki niej możemy przyciągać do siebie przeciwników, którzy stoją do 20m od nas.

Skill pod E pozwala nam się leczyć i są to spore ilości odzyskiwanego zdrowia. Dodatkowo podczas leczenia możemy się poruszać, co sprawia, że jesteśmy bardziej mobilni.

Umiejętnością specjalną jest Świniak. Sprawia, że Wieprz zamienia swoją broń w jeszcze bardziej śmiercionośną i szybkostrzelną. Broń wypluwa dużą ilość amunicji, a dodatkowo odpycha przeciwników.

 

Porady

Wieprzu najlepiej się sprawdza na bliski dystans. Starajcie się zaskoczyć przeciwnika, chowając się np. za winklem. Strzał dystansowy zostawcie na grupę przeciwników stojących daleko od Was. Głównym i najbardziej znanym combo Wieprza jest przyciągnięcie przeciwnika hakiem i oddanie strzału prosto w jego twarz – lewy przycisk myszy. Istnieją dodatkowo inne połączenia. Można na początek strzelić prawym przyciskiem myszy, następnie hak i kolejny strzał – takie zestawienie da nam większą pewność na pokonanie przeciwnika.

Gdy używacie leczenia starajcie się być w ruchu. Najlepiej odwrócić się od przeciwników, by nasza głowa była nie widoczna – podczas leczenia nie stracimy wiele życia. Pamiętajcie, że Wieprzu nie posiada żadnych tarcz, dlatego nie szarżujcie za mocno. Pomimo sporego samoleczenia i tak jest dość duży co sprawia, że jest łatwy do trafienia. Super zdolność to niezwykle silna umiejętność. Jej minusem czasami może być to, że odpycha. Jednak starajcie się to wykorzystać i używajcie umiejętności, gdy np. macie możliwość wyrzucenia przeciwników za mapę z urwiska, lub gdy przeciwnicy stoją w rogu pomieszczenia – wtedy będą cały czas wpychani w ścianę i nie zdołają uciec, a wy naszpikujecie ich całym magazynkiem.

Skomentuj post i wygrywaj nagrody