Jak wyglądają testy Hanzo – odrzucone opcje

Jak wyglądają testy Hanzo – odrzucone opcje

Czy Strzała Rozpryskowa zostanie usunięta? A może Blizzard zmieni sposób jej działania? Przekonajcie się, jak prezentują się testy wszelkich zmian, jakie wprowadzone zostaną już wkrótce!

Na oficjalnym forum Battle.net pojawił się wpis z zapytaniem o planowane zmiany Hanzo. Jeden z głównych projektantów nie omieszkał umieścić obszernej odpowiedzi, w której wspomniał o kilku propozycjach zmian, jakie przetestowano i odrzucono. Jesteście ciekawi, jak wyglądają testy zmian dla Shimady?

Geoff Goodman, czyli główny projektant zamieścił dosyć długi komentarz z odpowiedzią na zapytanie jednego z graczy. Wspomniał on o kilku nowościach, jakie testowano na Hanzo, lecz które nie sprawdziły się lub nie znalazły dostatecznie zastosowania. Dokładniej mówiąc, napisał on na temat trzech najciekawszych zmian, które początkowo wydawały się być obiecujące, aczkolwiek okazały się niewystarczające. Przejdźmy do sedna. O jakich zmianach była mowa?

Piercing Arrow

Piercing Arrow to umiejętność, która miała zastąpić dobrze wszystkim znaną i przez wielu znienawidzoną Strzałę Rozpryskową, która jak twierdzi Jeff jest trochę niesprawiedliwa wobec niektórych bohaterów (np. Orisy). Miała być to strzała o ogromnej szybkości zdolna przebić się przez bariery. Służyłaby głownie do likwidacji oddalonych celów takich jak przeciwni bohaterowie wsparcia, wrodzy snajperzy, bądź zagrażająca drużynie Fara. Umiejętność ta również świetnie zgrałaby się z rolą Hanzo, jaką jest snajper. Mimo wielu pozytywów, okazało się, że ginięcie od tak szybkiej strzały w momencie, gdy znajdujemy się za barierą było nader frustrujące. W efekcie zrezygnowano z tego pomysłu.

Zmiana Strzały Rozpryskowej

Kolejnym ciekawym pomysłem było ograniczenie “rozprysku” tej umiejętności. Zdecydowano się na jeden rykoszet, który miał być po prostu szybszy. Ta wersja Strzały Rozpryskowej była bardzo ciekawa, aczkolwiek ciężka w użyciu. W niektórych miejscach na mapie miała ona bardzo dużo sensu i miejsc do odbicia, lecz w większości przypadków ciężko było o idealne warunki do zastosowania tejże zdolności. Uznano ją, za zbyt wymagającą i uzależnioną od otoczenia, po czym porzucono tę ideę.

Umiejętność resetowania czasów odnowienia

Ostatnim szalonym pomysłem było wyposażenie Hanzo w nową zdolność. Jej działanie miało resetować czasy odnowienia reszty umiejętności. Zdolność ta miała mieć 2-3 sekundową animację i kosztem jej zastosowania było poświęcenie tego czasu, zamiast wykorzystania go na oddanie kilku zwykłych strzałów. Miało to działać, jak symboliczne przeładowywanie, aczkolwiek w trochę inny sposób. Początkowo opcja ta cieszyła się wielkim uznaniem, aczkolwiek po kilku testach okazało się, iż sprawiłaby ona sporo problemów. Zwłaszcza w połączeniu ze Strzałą Rozpryskową, bądź wcześniej wspomnianą Piercing Arrow. Zbyt częsty dostęp do tych umiejętności sprawiłby, że Hanzo stałby się zbyt potężny.

Jak twierdzi Geoff Goodman, testy Hanzo nadal trwają. Blizzard prężnie pracuje nad odpowiednim zbalansowaniem tego bohatera i chcą, aby gracze mieli przyjemność z rozgrywania nim meczy. Ponadto chcą mieć pewność, że nie zepsują gry i nie sprawią, że Shimada stanie się zbyt słaby. Wszelkie większe zmiany wymagają dużych nakładów czasu i pracy, dlatego dajmy niebieskim pracować. Z pewnością już niebawem zaskoczą nas nową i niesamowitą mechaniką Hanzo!

Też nie możecie się doczekać zmian Hanzo? Który z tych szalonych pomysłów przypadł Wam do gustu?

Kategoria:Aktualności

Komentarze

  • Paweł Wawrzyniak

    Hmm a może by tak zrobić strzałę ze stunem?

    • NatuSka

      Albo jakis efekt inny jak poison hehe

  • NatuSka

    Nie sadze by zmienili mu ta umiejetnosc poniewaz w animacji ona wystepuje

    • MyBroIsLame

      Reaper w animacji ciska dyniowymi granatami, których w grze nie ma, więc na Twoim miejscu bym się tym nie sugerował.

  • Marcel Bolek

    Ta szybka strzala bylaby fajne 😀

  • Sebastian K.

    Tyle możliwości… Strzała może:
    -wybuchać przy odpowiedniej bliskości od przeciwnika,
    -wybuchać po pewnym czasie od wystrzelenia (nawet, gdy nie trafi celu),
    -spowalniać przeciwnika lub grupę przeciwników,
    -Łamać prawa fizyki sprawiając, że nie oddziałuje na nią grawitacja,
    -Myśląc nad powyższym punktem wpadłem na pomysł, że strzała mogłaby sprawiać, że na trafiony cel nie wpływa grawitacja hahaha to by było niezłe,
    -Penetrować (nie osłony, ale ciała przeciwników).
    -Być samonaprowadzająca.

    Jeszcze myślałem nad paroma innymi możliwościami, np. Hanzo mógłby strzelić 3 strzały na raz, tak samo jak robi to Genji z Shurikenami na RMB. Mam nadzieję, że Blizzard wymyśli coś kreatywnego.

  • Krzysztof Magiera

    Ta strzała przebijająca bariery… To ja już wolę scattera xD

Powiązane artykuły