Zdobył wszystkie możliwe odznaczenia w Overwatch!

Zdobył wszystkie możliwe odznaczenia w Overwatch!

Rozgrywka w Overwatch ma dostarczać każdemuy graczowi emocji jakich potrzebuje. Niektórzy lubią tryhardować rankedy, a niektórzy polować na odznaczenia. Jeden z graczy zdobył wszystkie możliwe do zdobycia!

Każdy z graczy w Overwatch wchodzi do gry w określonym celu. Niektórzy chcą mieć jak najwyższy poziom, inni jak najwyższą rangę, a jeszcze inni jak np. ja sporą liczbę nieotworzonych loot boxów (btw. już 672 na liczniku). Na łamach Reddita jeden z graczy pochwalił się swoją listą zdobytych odznaczeń w Overwatch. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że poluje na nie od ponad półtora roku i może w końcu pochwalić się 100% skutecznością.

A year and a half ago I set a goal to get every achievement in the game. I completed that goal last night. No more new heroes please… from r/Overwatch

Pamiętam jak w przypadku Starcrafta 2 narzuciłem sobie taki cel jednak ze względu na słabe mikrozarządzanie nie byłem w stanie przejść wszystkich misji na brutalnym poziomie trudności. Dlatego tym bardziej szanuję osoby, które mają parcie tak przez ponad rok krok po kroku zdobywać kolejne aby w końcu zamknąć listę.

Dla tego gracza mam jednak złą wiadomość. Poprosił Blizzarda aby nie wydawał już więcej postaci…No stary, będziesz musiał chyba zweryfikować wkrótce swoje odznaczenia ponownie!

A Wam jak idzie zdobywanie odznaczeń. Które według Was było najtrudniejsze do zdobycia?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody